Pics?quote:Op zondag 13 november 2022 13:35 schreef Schakeltopia het volgende:
die schaap om m'n voeten is echt warm jeetje
DJ skills showenquote:Op zondag 13 november 2022 13:42 schreef Schakeltopia het volgende:
krijg zo bezoek dus kan zijn dat ik ineens foetsie ben
De ham kaas broodjes bestemd voor bezoek heb je zeker al opquote:
quote:Op zondag 13 november 2022 13:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De ham kaas broodjes bestemd voor bezoek heb je zeker al op
Nu al koude training opgegeven?quote:Op zondag 13 november 2022 13:49 schreef Schakeltopia het volgende:
ja ik kruip zelf ook onder dekentje en zulks, thermo pak aan als het moet
Wel afdrogen. En bij kouder weer naar buiten gaan of raam openquote:Op zondag 13 november 2022 13:51 schreef suzi1 het volgende:
hoe werkt dat? koude douche nemen en niet afdrogen
maar dus wel koud douchen??quote:Op zondag 13 november 2022 13:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel afdrogen. En bij kouder weer naar buiten gaan of raam open
Ik doe dat koude douche ook niet altijd.quote:Op zondag 13 november 2022 13:53 schreef suzi1 het volgende:
[..]
maar dus wel koud douchen??
gelukkig douche ik niet dagelijks, dan mag het warm
hier is de douche sws vaak nog om en om koud omdat ik eronder zit en dan de temp aan het instellen ben. soms verbrand mn rug zowatquote:Op zondag 13 november 2022 13:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik doe dat koude douche ook niet altijd.
Maar je kan ook even aan begin of eind koud douchen
als je in de bible belt woont krijg je boze blikken van burenquote:Op zondag 13 november 2022 14:14 schreef suzi1 het volgende:
nou ik heb alleen de boel verplaatst. kwam erachter dat het zondag is en dan mag je niks doen
V Duijvenbode gaat nu gooien en daarna barney als je interesse hebt.quote:
top dankjequote:Op zondag 13 november 2022 16:44 schreef engine het volgende:
[..]
V Duijvenbode gaat nu gooien en daarna barney als je interesse hebt.
quote:Op zondag 13 november 2022 16:46 schreef Schakeltopia het volgende:
windows + periode toets voor de aubergine genot!
Die is geinigquote:
Tien dartertjequote:
Ja het is drukquote:Op zondag 13 november 2022 16:53 schreef Schakeltopia het volgende:
darts, voetbal, straks nog f1. druk sport weekendje weer. geloof dat er ook nog schaatsen was vandaag
quote:
Bij winst is Dirk alvast door naar de volgende ronde.quote:
nice! dat gun ik hem welquote:Op zondag 13 november 2022 17:00 schreef engine het volgende:
[..]
Bij winst is Dirk alvast door naar de volgende ronde.
Ja beetje puzzelen hoe ik er nou kom. Zal wel iets langer gaan duren.quote:
Nee dat niet maar morgen cursus bij Rotterdam in de buurt dus ga vast die kant op.quote:
Slecht jaar gehad ook. Echt beter wordt het maar niet.quote:Op zondag 13 november 2022 17:27 schreef Schakeltopia het volgende:
hij heeft wel momentjes dat je denkt lekker hoor, maar soms ook echt dat je denkt man man man
aah okequote:Op zondag 13 november 2022 17:28 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat niet maar morgen cursus bij Rotterdam in de buurt dus ga vast die kant op.
Wie weetquote:Op zondag 13 november 2022 17:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
aah oke
even langs hemaatje scooteren
Zeker. Zou zo gaaf zijn als hij nog eens een titel kan winnen.quote:Op zondag 13 november 2022 17:33 schreef Schakeltopia het volgende:
blije barnie ook wel is leuk om te zien
Waar is dat op ?quote:Op zondag 13 november 2022 17:33 schreef Schakeltopia het volgende:
blije barnie ook wel is leuk om te zien
Ohja die was ik zelf even vergetenquote:Op zondag 13 november 2022 17:46 schreef Schakeltopia het volgende:
stuur wel even pm, heb ooit nog een link van engie gekregen
nee. de ene keer ging weer de deurbel, andere keer de foon. dus toen ben ik flatliners uit 2017 gaan kijken en daar vind ik niks aan. dus nu weer verder denken wat te doen. wrs niksquote:
niet bedankt!quote:Op zondag 13 november 2022 18:04 schreef suzi1 het volgende:
dan namens ons allen, niet gefeliciteerd
Dat zit nog ooit in zn mix maar bros inderdaad al jaren niet meer gehad.quote:
Vond ze sowieso altijd al weinig bijzonder eigenlijk.quote:Op zondag 13 november 2022 18:51 schreef suzi1 het volgende:
action heeft lekkere neppe bros.
eerst iig wel
Klopt, met sint maarten zie het wel vaker bij de aldi en lidl liggenquote:Op zondag 13 november 2022 18:51 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zit nog ooit in zn mix maar bros inderdaad al jaren niet meer gehad.
potverdikkiequote:Op zondag 13 november 2022 18:51 schreef suzi1 het volgende:
mn brodjes zijn ook overal 4 cent duurder geworden
Ging gelukkig niet heel erg misquote:Op zondag 13 november 2022 19:19 schreef Schakeltopia het volgende:
dat leclerc nog rijd had ik neit verwacht
Inderdaad, ik bedoel max is al kampioen dus ik gun een ander wel de puntenquote:Op zondag 13 november 2022 19:22 schreef Schakeltopia het volgende:
ja altijd jammer, hij had net zo'n goed weekend
Watskebeurt? Begin gemist.quote:
Okay thanks 👍quote:Op zondag 13 november 2022 19:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hij reed tegen hamilton aan in de bocht
Jaloers op je voerquote:Op zondag 13 november 2022 19:42 schreef Schakeltopia het volgende:
vanochtend kwam kleine katje hier ook tegen de deur aan staan kijken wat ik aan het doen was in de keuken
Liefquote:Op zondag 13 november 2022 19:43 schreef Schakeltopia het volgende:
zo met die pootjes tegen het raam haha en dan gluren
Hoeveel heb je er nu?quote:Op zondag 13 november 2022 19:44 schreef suzi1 het volgende:
ze lagen met 3 op een poef, maar nu liggen er weer 2 op mn benen. dezelfde als die van eerder <3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |