Jij vindt Bassey of Ocampos wel aardig gescout?quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon alleen Schreuder. Volledig op zijn conto.
Bassey gaat gewoon mee met niveau van de rest. Zo slecht vind ik hem niet. Ocampos heb ik regelmatig zien spelen bij Sevilla. Ik vind het een hele goede speler. Het verbaast me ergens dat hij nu totaal niet aan bak komt. Dan weet ik niet hoe hij gescout is of Schreuder niet snapt hoe hij hem moet gebruiken.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:45 schreef Devolder het volgende:
[..]
Jij vindt Bassey of Ocampos wel aardig gescout?
Ajax heeft geluk dat het WK eraan komt, heb je zo meer dan een maand om weer helemaal nieuw te beginnen (als Schreuder wordt ontslagen).quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:44 schreef freaky40 het volgende:
Ben blij dat het er op zit. Na het WK en de winterstop met een vernieuwd Ajax op naar de landstitel en zover mogelijk geraken in de EL.
ja maar iedereen zit op het wkquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ajax heeft geluk dat het WK eraan komt, heb je zo meer dan een maand om weer helemaal nieuw te beginnen (als Schreuder wordt ontslagen).
Ja, met Litmanen, Kluivert, Rijkaard en Davids ook.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:53 schreef Scrummie het volgende:
Met Antony, Haller en Martinez hadden jullie er veel beter voorgestaan. #H2Out
ja maar we hebben niemand die kan zoeken naar een trainerquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zoeken naar nieuwe coach bedoel ik dan, meer intern
ik vind die toch wel over the hillquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, met Litmanen, Kluivert, Rijkaard en Davids ook.
Is dit het account van Schreuder op FOK!?quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bassey gaat gewoon mee met niveau van de rest. Zo slecht vind ik hem niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |