grootspraakquote:Op zaterdag 12 november 2022 23:43 schreef freaky40 het volgende:
En, wordt/werd de bus nog opgewacht bij de Arena vanavond of was dat grootspraak?
Daar doen we toch bijna nooit aan.quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:36 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Puntvrrlies van Ajax, PSV en Twente op 1avond. Dan geef ik Feyenoord automatisch weinig kans tegen Excelsior morgen. Het winterkampioenschap is zo goed als binnen voor Ajax...
Haller heb kanker. Had hij al bij Ajax (kan niet anders) alleen ontdekt bij Dortmund.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:53 schreef Scrummie het volgende:
Met Antony, Haller en Martinez hadden jullie er veel beter voorgestaan. #H2Out
Haller heeft toch kankerquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:53 schreef Scrummie het volgende:
Met Antony, Haller en Martinez hadden jullie er veel beter voorgestaan. #H2Out
Hoop het niet. Ook niet in de toekomst. Beetje sneu altijdquote:Op zaterdag 12 november 2022 23:43 schreef freaky40 het volgende:
En, wordt/werd de bus nog opgewacht bij de Arena vanavond of was dat grootspraak?
Pasveer pakt ook niks meer sinds hij bij Oranje met de plek van eerste keeper in verband werd gebracht.quote:Op zondag 13 november 2022 08:28 schreef PicoMMP het volgende:
Emmen had in de laatste tien wedstrijden vijf keer gescoord. En scoort er nu gewoon drie tegen Ajax
Het tactische meesterbrein heeft het verdedigend goed voor elkaarquote:Op zondag 13 november 2022 08:28 schreef PicoMMP het volgende:
Emmen had in de laatste tien wedstrijden vijf keer gescoord. En scoort er nu gewoon drie tegen Ajax
Pasveer moet je echt vervangen in de winterstop.quote:Op zondag 13 november 2022 09:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Pasveer pakt ook niks meer sinds hij bij Oranje met de plek van eerste keeper in verband werd gebracht.
Omdat het eerste seizoen onder hem wel beter ging met zowaar leuk voetbal sinds jaren.. Helaas ging ie daarna denken dat ie tactisch het allemaal beter wist en kwam het saai F de Boer voetbal om de hoek kijken..quote:Op zondag 13 november 2022 08:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik denk dat je ook altijd naar puntenaantallen moet kijken bij een club als Ajax. Drank werd ook met 72 punten gemiddeld steeds kampioen en dan riep iedereen ook heel hard "ja maar hij is wel kampioen geworden hoor, deed ie knap!!!!!"
Dat 'risico' loop je dit jaar met Schreuder ook. PSV en Feyenoord zijn dermate matig dat het zomaar een seizoen kan worden waar alle topclubs rond de 70 punten blijven hangen. En dan kan Schreuder toch nog doen alsof hij het heel knap heeft gedaan terwijl dat eigenlijk totale bullshit is.
Ik vraag me af wat ze in de rust tegen elkaar zeggen en wat voor een afspraken (ze denken te) maken. Het lijkt wel alsof ze de kleedkamer uitkomen met een slechter plan dan voor rust.quote:Op zondag 13 november 2022 09:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Het tactische meesterbrein heeft het verdedigend goed voor elkaar
Volgens Bergwijn was er geen planquote:Op zondag 13 november 2022 09:24 schreef manny het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat ze in de rust tegen elkaar zeggen en wat voor een afspraken (ze denken te) maken. Het lijkt wel alsof ze de kleedkamer uitkomen met een slechter plan dan voor rust.
Niet vergeten dat het geld dat we pakten in de CL gewoon op de bankrekening bleef staan.quote:Op zondag 13 november 2022 09:20 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Omdat het eerste seizoen onder hem wel beter ging met zowaar leuk voetbal sinds jaren.. Helaas ging ie daarna denken dat ie tactisch het allemaal beter wist en kwam het saai F de Boer voetbal om de hoek kijken..
Muiterij in de selectie en dan ook nog van een nieuweling.quote:Op zondag 13 november 2022 10:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Duidelijk ondermijnend gedrag van Lucca. Begrijpelijk maar ook ,wederom, een signaal dat Schreuder de regie niet heeft.
Nee, en zie het eerlijk gezegd niet gebeuren ook. Als het komende week niet gebeurd, zitten we volgend seizoen nog met Schreuder. Ik denk ook niet dat hij alleen verantwoordelijk is maar meer in de top van de leiding van Ajax, daar moeten koppen rollen denk ik. Overigens heb je daar niets aan op korte termijn, daar gaat wel even een tijdje overheen wil een nieuwe leiding de touwtjes in handen krijgen. Daar heb je dit seizoen niets aan. Dus ik vraag me af of het ontslaan van Schreuder hier wat aan gaat veranderen. Dit zit nog steeds met dezelfde spelers en die zijn voor een groot deel uitgevlogen voor het WK. Je hebt niet echt de tijd om te bouwen aan een nieuw Ajax. Dus ik denk dat het gewoon pech is en we maar moeten afwachten hoe Ajax de winterstop uit komt en dan god zegen de greep de tweede helft van de competitie in en kijken waar het schip strand. Het hoeft allemaal niet zo slecht af te lopen hoor, we staan er nog steeds best goed voor overall.quote:
Mwah, hij post alleen het aantal minuten dat hij en Conceicao hebben gekregen gisteren. Dat ze daar misschien wat gefrustreerd over zijn is niet meer dan normaal. Er zit nul logica in het hele beleid van Schreuder. Als zulke jonge invallers het goed doen worden ze de drie wedstrijden nadien ineens amper gebruikt. Waarom kan zo'n Lucca niet eens in de basis beginnen? En zo'n Conceicao zou je op regelmatige basis meer minuten kunnen gunnen.quote:Op zondag 13 november 2022 10:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Duidelijk ondermijnend gedrag van Lucca. Begrijpelijk maar ook ,wederom, een signaal dat Schreuder de regie niet heeft.
Geen basis begrijp ik nog wel, maar meer speeltijd mag wel.quote:Op zondag 13 november 2022 10:49 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mwah, hij post alleen het aantal minuten dat hij en Conceicao hebben gekregen gisteren. Dat ze daar misschien wat gefrustreerd over zijn is niet meer dan normaal. Er zit nul logica in het hele beleid van Schreuder. Als zulke jonge invallers het goed doen worden ze de drie wedstrijden nadien ineens amper gebruikt. Waarom kan zo'n Lucca niet eens in de basis beginnen? En zo'n Conceicao zou je op regelmatige basis meer minuten kunnen gunnen.
Er is geen chemie meer tussen Schreuder en de spelersgroep. Je kan het nooit slechter doen met een nieuwe trainer. De spelers zijn het voetballen heus niet verleerd.quote:Op zondag 13 november 2022 10:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, en zie het eerlijk gezegd niet gebeuren ook. Als het komende week niet gebeurd, zitten we volgend seizoen nog met Schreuder. Ik denk ook niet dat hij alleen verantwoordelijk is maar meer in de top van de leiding van Ajax, daar moeten koppen rollen denk ik. Overigens heb je daar niets aan op korte termijn, daar gaat wel even een tijdje overheen wil een nieuwe leiding de touwtjes in handen krijgen. Daar heb je dit seizoen niets aan. Dus ik vraag me af of het ontslaan van Schreuder hier wat aan gaat veranderen. Dit zit nog steeds met dezelfde spelers en die zijn voor een groot deel uitgevlogen voor het WK. Je hebt niet echt de tijd om te bouwen aan een nieuw Ajax. Dus ik denk dat het gewoon pech is en we maar moeten afwachten hoe Ajax de winterstop uit komt en dan god zegen de greep de tweede helft van de competitie in en kijken waar het schip strand. Het hoeft allemaal niet zo slecht af te lopen hoor, we staan er nog steeds best goed voor overall.
Dat is een aanname, we kunnen niet in de kleedkamer kijken.quote:Op zondag 13 november 2022 10:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er is geen chemie meer tussen Schreuder en de spelersgroep. Je kan het nooit slechter doen met een nieuwe trainer. De spelers zijn het voetballen heus niet verleerd.
Maar wie zou het moeten worden? Bosz dan maar weer? Dat gaat met deze defensie de nodige tegengoals opleveren. Dan had je er gisteren niet drie, maar misschien wel vijf om de oren gehad. Maar ja, wellicht zelf ook wel zes gemaakt.quote:Op zondag 13 november 2022 10:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er is geen chemie meer tussen Schreuder en de spelersgroep. Je kan het nooit slechter doen met een nieuwe trainer. De spelers zijn het voetballen heus niet verleerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |