Het is idd vooral de manier waarop , bij mij zouden ook wat alarm bellen afgaanquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:41 schreef Seattle het volgende:
[..]
Nee absoluut niet. Het gaat om de manier waarop Jeff wel lijkt te moeten drinken
quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kijk anders gewoon beter![]()
Hij zit iedere dag aan de wijn
Een half uur geleden zat ze daar met Wanda te 'praten'quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Stagiair mocht even aan de knoppen zitten.
[ afbeelding ]
Worden vanzelf weer minder.quote:
Kim zegt dat he? En hij heeft een voorgeschiedenis met wijn, hij drinkt elke dag wijn , daar reageerde zij opquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:51 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik vind het wel heftig om iemand van een drankprobleem te betichten hoor. En ik kan me goed voorstellen dat je in die loods meer zin in ieder slokje hebt dan daarbuiten. Zo zie je ook steeds meer mensen roken.
Maar er is iets in de manier waarop waarbij ik ook wel alert zou zijn.
Op een feestje drinkt hij wel meer dan die 4 of 5 glazen wijn. Daar drinkt hij ook een aantal flesjes bier bij.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:51 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik vind het wel heftig om iemand van een drankprobleem te betichten hoor. En ik kan me goed voorstellen dat je in die loods meer zin in ieder slokje hebt dan daarbuiten. Zo zie je ook steeds meer mensen roken.
Maar er is iets in de manier waarop waarbij ik bij hem ook wel alert zou zijn.
Ik zou ook geen trek hebben in iemand met een drankprobleem die ieder excuus feestje goede dag aangrijpt om 4 of 5 glazen wijn naar binnen te werken
Hij drinkt veelquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:54 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Op een feestje drinkt hij wel meer dan die 4 of 5 glazen wijn. Daar drinkt hij ook een aantal flesjes bier bij.
Jammer van Jeff.
Nee sorry ik had jou niet moeten quoten. Terwijl ik jou quote bedacht ik dit en schreef ik maar door. Haal jouw quote wel even wegquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kim zegt dat he? En hij heeft een voorgeschiedenis met wijn, hij drinkt elke dag wijn , daar reageerde zij op
Mij heb je dat niet zien posten
Zou het?quote:
Erik.quote:
Erik en Marciano zijn van alles aan het meten, maar ik heb geen idee waarvoor.quote:
Ze zullen nu nog voorzichtig zijn met elimineren, want als er ook nog veel vrijwillig vertrekken wordt het een lege loods.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou het?
Ze mogen er weleens een paar eliminaties ingooien, zodat de bewoners een beetje bang worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |