Mijn hemelquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe : Marciano heeft in m'n bil geknepen tijdens die avond vorige week. Ik heb niks gezegd tegen KimK want dat krijgen ze ruzie.
quote:
Ik zat het net te denken en dacht echt dat het aan mij lag.quote:
Zei ze gisteren inderdaad ook al. En dat zou zo maar kunnen zoals hij stiekem al die glaasjes en slokjes rode wijn naar binnen kloktquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:37 schreef puzziepie het volgende:
Kim: Ik denk toch echt dat jij een drankprobleem hebt
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij meer drinkt dan dat wij zienquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:39 schreef Seattle het volgende:
[..]
Zei ze gisteren inderdaad ook al. En dat zou zo maar kunnen zoals hij stiekem al die glaasjes en slokjes rode wijn naar binnen klokt
Dát hoorde ik ook.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:37 schreef puzziepie het volgende:
Kim: Ik denk toch echt dat jij een drankprobleem hebt
[ afbeelding ]
Jeff kan er niet zo goed tegen als ze dat zegt, gisternacht zat hij haar daar ook om af te zeiken , en net weer. Jeff doet alles afquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:40 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dát hoorde ik ook.
Toen ze het kantoor uitliepen hoorde ik haar zegge dat ze dat zou gaan veranderen of dat dat zou gaan veranderren.
Nee absoluut niet. Het gaat om de manier waarop Jeff wel lijkt te moeten drinkenquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:40 schreef mangalie het volgende:
Tjeez een wijntje en dan heb je gelijk een drank probleem.
Kijk anders gewoon beterquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:40 schreef mangalie het volgende:
Tjeez een wijntje en dan heb je gelijk een drank probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |