Duidelijk gesprekquote:Op zaterdag 12 november 2022 19:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Over als KimD er eerder uit is als Jeff.
KimD : Ik kom je dan niet ophalen hoor bij poort als je daarbuiten staat
Jeff : Niet ophalen?
KimD : jawel (zachter)
Jeff : Hoezo niet?
KimD : Als je er later uit bent...
Jeff : Kom je met dan ni-ni-niet ophalen??
KimD : Jawel ... alleen ik weet niet op ik het er [..] heen krijg
Jeff : Wat?
KimD: [mumble]
Jeff : Van mij? Ja, om me een paar klappen te geven. Die zegt ook, wat een rat.
lijkt of hij onzeker blijft over die kwarrel...heeft ze al gezegd dat ze daar zeker niet mee door gaatquote:Op zaterdag 12 november 2022 19:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Over als KimD er eerder uit is als Jeff.
KimD : Ik kom je dan niet ophalen hoor bij poort als je daarbuiten staat
Jeff : Niet ophalen?
KimD : jawel (zachter)
Jeff : Hoezo niet?
KimD : Als je er later uit bent...
Jeff : Kom je met dan ni-ni-niet ophalen??
KimD : Jawel ... alleen ik weet niet op ik het er [..] heen krijg
Jeff : Wat?
KimD: [mumble]
Jeff : Van mij? Ja, om me een paar klappen te geven. Die zegt ook, wat een rat.
Ik weet dat eigenlijk niet zeker ..quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:00 schreef Thorelf het volgende:
[..]
lijkt of hij onzeker blijft over die kwarrel...heeft ze al gezegd dat ze daar zeker niet mee door gaat
quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:48 schreef spapaars het volgende:
Gaat die slijmbal nu een portret van Jeffrey inlijsten?
Vermoedelijk heeft hij Jef getrokken met sinterklaaslootjesquote:Op zaterdag 12 november 2022 19:48 schreef spapaars het volgende:
Gaat die slijmbal nu een portret van Jeffrey inlijsten?
Alsof zij dat beslist, denk dat ze al is afgeschreven door hem.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:00 schreef Thorelf het volgende:
[..]
lijkt of hij onzeker blijft over die kwarrel...heeft ze al gezegd dat ze daar zeker niet mee door gaat
als het niet zo is snap ik zijn gedrag ook enigzinsquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik weet dat eigenlijk niet zeker ..
Maatje,quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Briefje dat Jeff leest op kantoor.. weet geen context
[ afbeelding ]
Wellicht van Martin aan Jeff, want vlak hierna buiten praat Jeff even met Martin en zegt hij dat hij een briefje waardeert.
Nee.. ik ook niet, klinkt niet als hemquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:04 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Maatje,
Sorry ik las het helemaal niet goed ( je aura) ik probeer iedereen op te vrolijken [iets] inclusief odi.?
Weet niet of Martin dit schrijft
dat kan zij beslissenquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Alsof zij dat beslist, denk dat ze al is afgeschreven door hem.
Toen er vanmiddag in de keuken grapjes over gemaakt werd riep ze meerdere keren "hij is al lang verder gegaan".quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Alsof zij dat beslist, denk dat ze al is afgeschreven door hem.
oke dat heb ik niet gezienquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:09 schreef engine het volgende:
[..]
Toen er vanmiddag in de keuken grapjes over gemaakt werd riep ze meerdere keren "hij is al lang verder gegaan".
Jeff stond daar ook bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |