Ze is ongesteld en heeft daar best veel last van.quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:35 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Sasha ligt vandaag best veel op bed toch? Naja anders bijna nooit dus kan wel af en toe natuurlijk.
Vooral Kim vind ik leuk om te horen. Toch wel een leuke meid.quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Op het moment een heel leuk gesprek tussen KimD en Jeff. Ze maken grapjes met elkaar, hebben het over van alles, en vooral niet over de loods. Ze zijn op tijdens dit gesprek mooi aan elkaar gewaagd.
Jaquote:Op zaterdag 12 november 2022 19:48 schreef spapaars het volgende:
Gaat die slijmbal nu een portret van Jeffrey inlijsten?
jeff is ook niet zo erg hoorquote:Op zaterdag 12 november 2022 19:50 schreef engine het volgende:
[..]
Vooral Kim vind ik leuk om te horen. Toch wel een leuke meid.
Wellesquote:
Heeft Erik nu ook deze borden afgelikt?quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:41 schreef mnesymne het volgende:
Zal ook best lekker zijn. Maar goed eten moet er ook lekker uitzien. Je eet ook met je ogen
Handig als je (selectief) doof bent.quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:36 schreef Ireth het volgende:
Esther: "Ik heb geen oordopjes nodig..."
JW: "nou ik wel, met dat geblaf! Uche uche uche!"
oost indischquote:Op zaterdag 12 november 2022 19:56 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Handig als je (selectief) doof bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |