Heeft eerder gezegt dat 2 personen in een 1 persoonsbed niet werktquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat stelt Martin zelf voor... dus wil hij niet met Mexx slapen?
Ah dat kan ja. Ik weet dat ze apart wast. Die is echt zo mafquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:11 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Volgens mij was dat toch in het washok? Iets over dat zij haar was zelf wil doen en niet met de groep mee. En dat ze het niet leuk vond dat ze daarom moest wachten tot de rest klaar was
Best. Moeten ze wel iets voor doen dan!quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:08 schreef engine het volgende:
Babette wil dat de kijkers ook kunnen doneren....dat heeft ze vandaag (achter) voorgelegd.
Groot gelijk. Ik vind 2 personen in een tweepersoonsbed al op het randjequote:Op vrijdag 11 november 2022 20:12 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Heeft eerder gezegt dat 2 personen in een 1 persoonsbed niet werkt
Allemaal een biertje of een wijntje. Da wast.quote:
nu kan ik het even niet meer volgen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:11 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Volgens mij was dat toch in het washok? Iets over dat zij haar was zelf wil doen en niet met de groep mee. En dat ze het niet leuk vond dat ze daarom moest wachten tot de rest klaar was
Boring dusquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:15 schreef engine het volgende:
[..]
Allemaal een biertje of een wijntje. Da wast.
Ze zwamt... of er contact opgenomen kan worden met DE om een koffie apparaat te installeren...quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:17 schreef engine het volgende:
Is Babette stoned ofzoslaat werkelijk nergens op waar ze het over heeft.
quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze zwamt... of er contact opgenomen kan worden met DE om een koffie apparaat te installeren...
Die zit helemaal in de Utopia-Sfeer
Dankje....even kijkenquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:21 schreef Hoempah het volgende:
Sasha en Esther over wassen
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |