Sasja heeft gezegd dat ze niet op 1 kamer willen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:57 schreef Vlinder1974 het volgende:
Waarom ben niet bij sasja op de kamer?
En Jeff en Kim ook niet bij elkaar?
kan ik me wel iets bij voorstellen misschien elkaar ook de ruimte geven en spel tactisch ook beterquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Sasja heeft gezegd dat ze niet op 1 kamer willen.
Die sliepen sowieso niet op dezelfde kamerquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:07 schreef engine het volgende:
Babette wil met kerst een bedrag doneren aan een goed doel
Martin zijn regels gelden alleen voor andere, hij hoeft zich daar tuurlijk niet aan te houden /squote:
Laten ze dan maar doneren aan kinderen die geen kadootjes krijgen met kerstquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:07 schreef engine het volgende:
Babette wil met kerst een bedrag doneren aan een goed doel
Mooi, en sinds nu ook niet meer samenquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:07 schreef Loveable het volgende:
[..]
Die sliepen sowieso niet op dezelfde kamer
Nou denk dat Mexx vanavond wel bij Martin in bed duikt hoorquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi, en sinds nu ook niet meer samen
Nee maar ik dacht dat die wel eens gingen logeren bij elkaarquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:07 schreef Loveable het volgende:
[..]
Die sliepen sowieso niet op dezelfde kamer
nee, dat was on streamquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:09 schreef engine het volgende:
Sasha heeft dus vandaag een aanvaring met Esther gehad die niet op de stream geweest is.
Owquote:
Klopt, lekker lepeltje lepeltje liggen..moest gisteren wel lachen martin schrok wakker toen Mexx naast hem kwam liggenquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:09 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Nee maar ik dacht dat die wel eens gingen logeren bij elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |