berendquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:23 schreef 5thencounter het volgende:
Sasje ligt te mekkeren en Babbel&Gertje weten wel raad.. ik zie een trend
over de was geloof ikquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:24 schreef HappyCharly het volgende:
Maar wat is er nu gebeurt tussen Sascha en Esther?
oh zo bedoel jequote:Op vrijdag 11 november 2022 19:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee, Opa&Oma Alys zoeken een nieuw huisdier
Jup... Aanslijmen als een mallequote:Op vrijdag 11 november 2022 19:27 schreef juul. het volgende:
Babs heeft weer een nieuw vriendinnetje, Sascha
Ik vind Babette best leuk maar het is wel vaak hetzelfde qua gesprekken alsof mensen een studie project vooe haar zijnquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup... Aanslijmen als een malle![]()
[ afbeelding ]
Die gaat alle meiden af ...quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:27 schreef juul. het volgende:
Babs heeft weer een nieuw vriendinnetje, Sascha
Ssst, dat zijn ze ookquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:31 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik vind Babette best leuk maar het is wel vaak hetzelfde qua gesprekken alsof mensen een studie project vooe haar zijn
Het is haar "Bestaansrecht" daar.. denkt ze zelf, best wel zieligquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:31 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik vind Babette best leuk maar het is wel vaak hetzelfde qua gesprekken alsof mensen een studie project vooe haar zijn
Iets met aromatquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:33 schreef HappyCharly het volgende:
Babette en Zoe waarschuwen Kim dat ze moeten opletten met wat ze zeggen als Eunice er is
quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:37 schreef HappyCharly het volgende:
Ook Zoe en Babette willen Esther er uit.. ineens lijkt de hele loods tegen haar
Ik ook niet maar ik vind het wel leuk. Lekker veel vijanden maken.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:39 schreef HappyCharly het volgende:
Ik volg niet wat er nu ineens vandaag is tegen Esther
Had dan eerder verwacht dat ze eunice weg willen of berend of eric. Daar wil niemand echt mee op een kamer slapen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:39 schreef HappyCharly het volgende:
Ik volg niet wat er nu ineens vandaag is tegen Esther
Precies. Maar blijkbaar is er iets gaande.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had dan eerder verwacht dat ze eunice weg willen of berend of eric. Daar wil niemand echt mee op een kamer slapen.
Er niet mee op een kamer willen slapen is denk ik iets anders dan iemand weg willen hebben.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had dan eerder verwacht dat ze eunice weg willen of berend of eric. Daar wil niemand echt mee op een kamer slapen.
Wat had ze dan?quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
Aha... Stress&Slecht voeding.. het Maddie-Issue opgelost door Dokter-Achter![]()
De Helft, wist de hele COS hier al 2 weken geleden
En Sjeffie Voedt nu als een malle
alweer?quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:51 schreef patat het volgende:
Zoe vindt het leuk voor Jeff en Kim, maar ze vindt het ook een beetje overdreven.
Ze vraagt zich af wat al die meiden hebben wat zij niet heeft blabla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |