Vandaar dat Esther de pest erin heeft/had.quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:34 schreef KinKiJan het volgende:
Stem: Beste Esther, wil jij....
Sasha vult aan: Alsjeblieft het spel verlaten?
Ja daar zeiken ze ook zoquote:Op vrijdag 11 november 2022 18:35 schreef Li0nHeart het volgende:
JW : Ik ben er in gegaan met de gedachte, water, brood en commando-opleiding. Maar het is soms een theekransje.
En gelijk heeft 'ie, dagelijks wat one-liners eruit gooien, alf en toe wat slapjes meedoen met een spelletje, mee eten, slapen en rondhangen..quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:37 schreef Li0nHeart het volgende:
JW vindt alles weer prima. Hij is zo makkelijk vertelt ie .. Het maakt hem geen bal uit.
Ik zie hem nu zitten. Zo voorovergebogen. Zou hij depressief zijn? Dan heb je oa bewegingsarmoe. Je kan niet je bed uitkomen, je kan niet douchen etc etc. je doet het gewoon niet. Mensen moeten je dan vooruit duwen anders gebeurt er niks.quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:31 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind die meurende Berend zo apart... die gast moet zichzelf toch ook ruiken, dat wil je toch niet voor je medebewoners, ik zou me kapot schamen net als Eric...
het blijft een kutkind. Ik snap niet dat ze bij sommigen hier punten heeft gescoord toen ze bijvoorbeeld aardig deed tegen berend toen die een jankbui had een paar dagen geleden. de volgende dag had ze daar weer een grote mond over bij meiden van K3 dat ze hem eigenlijk helemaal niet zielig vond. Waarschijnlijk deed ze aardig om dat sjeffie berend bemoedigend aan het toespreken was.quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:42 schreef Aggie46 het volgende:
Zoe gaat tekeer over Esther.
Ze gooit er een paar scheldwoorden tegen aan en "dan moet ze maar oprotten".
Jeff zegt dat ze kalm aan moet doen en als ze scheldt : sssssst.
Zoe krijgt een grote mond ineens.
Ze is niet de eerste, in de keuken is een hele muurschilderingquote:Op vrijdag 11 november 2022 18:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Het was toch streng verboden om op de muren te schrijven/tekenen?
Dat was te verwachten, die muren zijn zo aangebracht dat ze er van alles mee kunnen doen. Dus blijkbaar wordt dat ergens gedurende het jaar nog een opdracht.quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:50 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Ze is niet de eerste, in de keuken is een hele muurschildering
Jeff kreeg vanochtend een mail van de febo dat het streng verboden was en de tekst in de keuken per direct verwijderd moest wordenquote:Op vrijdag 11 november 2022 18:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat was te verwachten, die muren zijn zo aangebracht dat ze er van alles mee kunnen doen. Dus blijkbaar wordt dat ergens gedurende het jaar nog een opdracht.
Schreef het al eerder Wanda slaapt daar ook.quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:28 schreef 5thencounter het volgende:
Bern vind het leuk om ook weer eens met andere mensen te slapen..![]()
Arme Sasje
Ze lopen dus op de plannen vooruit. Febo volgt hun eigen draaiboek.quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jeff kreeg vanochtend een mail van de febo dat het streng verboden was en de tekst in de keuken per direct verwijderd moest worden
Ik denk dat je het groter maakt dan het is. Zie eerder Jasper en Wanda voor me.quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:55 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Schreef het al eerder Wanda slaapt daar ook.
ohhhh beeld?quote:Op vrijdag 11 november 2022 17:15 schreef Kakadylo het volgende:
Kusje op de mond van Jeffrey en KimD open en bloot in de tuin
En Febo vermeldt er niet bij wie de dader was om herhaling in de toekomst re vermijden... zij zijn dan medeschuldig aan elke nieuwe illegale graffitiquote:Op vrijdag 11 november 2022 18:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jeff kreeg vanochtend een mail van de febo dat het streng verboden was en de tekst in de keuken per direct verwijderd moest worden
Zou zo maar kunnen wat je zegt.... maar je hebt natuurijk wel rekening te houden met je omgeving hoe belabberd je je ook voelt... 😉quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zie hem nu zitten. Zo voorovergebogen. Zou hij depressief zijn? Dan heb je oa bewegingsarmoe. Je kan niet je bed uitkomen, je kan niet douchen etc etc. je doet het gewoon niet. Mensen moeten je dan vooruit duwen anders gebeurt er niks.
Eerlijk gezegd vond ik hem vanaf het begin al een slons.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:00 schreef pingu66 het volgende:
Iemand moet Berend een knip en een scheer beurt geven hij loopt erbij als een slons.
Komt vanzelf goed, het is al een WegloopShow geworden, en de helft daar weet het al en gaat Berend echt niet steunen in zijn "Op Dokters Advies" gezeik zo naar de Pot strompelen maanden langquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:00 schreef pingu66 het volgende:
Iemand moet Berend een knip en een scheer beurt geven hij loopt erbij als een slons.
Ik vind het erg grappig dat Jeff zelf totaal kan flippen maar dat scheldwoorden niet mogen, dan shsst hij altijd. Het heeft iets ziek schattigsquote:Op vrijdag 11 november 2022 18:42 schreef Aggie46 het volgende:
Zoe gaat tekeer over Esther.
Ze gooit er een paar scheldwoorden tegen aan en "dan moet ze maar oprotten".
Jeff zegt dat ze kalm aan moet doen en als ze scheldt : sssssst.
Zoe krijgt een grote mond ineens.
Vieze vette Moraima is bv geen schelden? Hij scheldt flink wat af maar alleen bij zijn eigen groepje en achter de rug om.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind het erg grappig dat Jeff zelf totaal kan flippen maar dat scheldwoorden niet mogen, dan shsst hij altijd. Het heeft iets ziek schattigs
Denk eerder agressie eruit ivm Estherquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:09 schreef 5thencounter het volgende:
Sasje trapt balletje zónder Bernliefje.. ohhjee zou er iets zijn.. enzo
[ afbeelding ]
Ze zat net ook alleen op de wasmachine in de hoop dat hij zou gaan centrifugeren....quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:09 schreef 5thencounter het volgende:
Sasje trapt balletje zónder Bernliefje.. ohhjee zou er iets zijn.. enzo
[ afbeelding ]
Kanniet, ½Dooie SasjeZwitserland kán geen agressie hebben naar medespelers... ivm in de Nominatiekijkert spelenquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:10 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Denk eerder agressie eruit ivm Esther
doet ze dat echt?quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:11 schreef Charmian het volgende:
zouden ze weten dat djedi 's ochtends meer dan een half uur onder de douche staat, iedere dag
ze begint een beetje minder dood te zijnquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kanniet, ½Dooie SasjeZwitserland kán geen agressie hebben naar medespelers... ivm in de Nominatiekijkert spelen
yepquote:
Aww Salar was wel een schatje.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:14 schreef freaky40 het volgende:
Jeff heeft het syndroom van Salar...hij wil ook elke tijd in de spiegel kijken.
Eindbaas. Punt.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Aww Salar was wel een schatje.
Hij heeft ook het syndroom van Mr Parkinson, of een of andere motorische storingquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:14 schreef freaky40 het volgende:
Jeff heeft het syndroom van Salar...hij wil ook elke tijd in de spiegel kijken.
esther met alterego evaquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:20 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw.. Sasje is "die oudere vrouw" een beetje zat.. zozo Wie?
[ afbeelding ]
Dat is juist het ziek grappige, zijn definitie van scheldenquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:09 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Vieze vette Moraima is bv geen schelden? Hij scheldt flink wat af maar alleen bij zijn eigen groepje en achter de rug om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |