abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_555648
De Big-brother bewoners moesten toch gescheiden van de buiten wereld blijven? waarom mag Hieke's vriend en moeder dan naar binnen!?
groetjes Elise
pi_555671
Hoi,

Ook ik heb deze zet van BB2 niet kunnen volgen.
Marco Borsato (vorig jaar) en Tatjana (dit jaar) vond ik ook op al het randje. Als er dan ook nog familieleden over de schutting worden gebracht dan heeft zo'n schutting alleen nog maar als doel om lekker tegen aan te trappen met de bal.

TopoMan, *weet nog niet of hij vanavond gaat kijken*

pi_555779
Hallo, en wat dachten we van video's, brieven, Bart en familieleden in de DBK en bij Beau in de studio die kunnen praten met de bewoners ? Hebben jullie de afgelopen 90 dagen wel opgelet ?
  vrijdag 15 december 2000 @ 17:30:21 #5
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_555879
Hoi Liesje !

Om een overschot aan topics te vermijden, is hierboven een link geplaatst naar een vergelijkbaar topic.

Veel plezier hier !

*Poef*

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 15-12-2000 17:32]

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_556097
Toen ik hoorde dat ze die geit uit het BB huis gingen weghalen, dacht ik dat ze een bewoner bedoelden en niet een echte geit. Achteraf gezien was dit eigenlijk nog een belediging, voor die geit dan. Deze serie was ik al na 1 aflevering verknocht aan De Bus. Die mensen zijn zo heerlijk bekijkbaar en leuk. En omdat ze meer te doen hebben en af en toe eens wegmogen heb je niet de hele tijd dat overloze geouwehoer van Overgrootopa Koos, Hieke (alsof d'r vader dronken bij Burgerlijke Stand stond toen ze was geboren), Desirééébéébééé die zich gedraagt als een schaap dat door de wei dartelt en de rest van die zielige excuses die zich zelf mens noemen. En dan heb ik het nog niet eens gehad over Beau " waar is de rest van mijn opplakborsthaar " v.E.D. En die @!#$ Belgische trut natuurlijk ook.

Bij De Bus heb je gewoon lekkere, kleine Zoë, homo Hans en Bart (want die droomt stiekum van Hans en niet van onze Buspoes), labiele Mariska, lieve Sandra en ondeugende en gemene (en daardoor voor veel vrouwen onweerstaanbaar) Koen.

BB is gewoon als een open GFT-bak in de zomer. Als je lang wacht dan zie je vanzelf een paar maden lopen.

En De Bus? DE BUS RULES!!

pi_556234
quote:
Op 15 december 2000 19:09 schreef Venus2001 het volgende:
blablabla
*Qt heeft ineens een déjà vu

Goh Venus, je lijkt wel zo'n autobot waar steeds hetzelfde stukkie tekst uitrolt.

edit: ff de kwoot ingekort

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 15-12-2000 20:04]

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  vrijdag 15 december 2000 @ 20:05:29 #8
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_556238
Moet hier niet een slotje op
  vrijdag 15 december 2000 @ 22:43:26 #9
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_556681