Sash wil bepaalde dingen niet(in bed) en heeft dat een tijd geleden al tegen Bern gezegd.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:16 schreef Daana316 het volgende:
Ik snap niet dat Bern en Sas niet op dezelfde kamer zitten. Is de liefde toch minder groot. Lees en zie aan de filmpjes ook al meer afstand naar elkaar.
Ze hebben ook veel gesprekken of stream en vannacht sliepen ze ook samen. En vanmorgen samen gedoucht. Ze worden ook best vaak off stream gehoudenquote:Op vrijdag 11 november 2022 15:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat vooral Sas voorzichtig is, lijkt wel of ze hem niet helemaal vertrouwt.
Het is ook een z.g sociaal werker die uiteindelijk wel altijd zijn zin moet krijgen.
Er was ook iets met een SOA test.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:19 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Sash wil bepaalde dingen niet(in bed) en heeft dat een tijd geleden al tegen Bern gezegd.
Dat is dus goed.
Als ik ze samen zie, is het goed.
Ze kletsen gezellig, kaarten elke avond.
Maar ze plakken niet de hele dag aan elkaar.
Ik vind dat ze er beiden volwassen mee omgaan.
Is niet interessant genoeg, een gezonde relatie waar niets onder de dekens gebeurd. Dat laat de regie natuurlijk niet zien, krijg je geen kijkers mee.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:20 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ze hebben ook veel gesprekken of stream en vannacht sliepen ze ook samen. En vanmorgen samen gedoucht. Ze worden ook best vaak off stream gehouden
Z'n gedrag is er naar, de begripvolle man die altijd luistert, maar dan toch zijn eigen zin moet krijgen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wie is sociaal werker?
Bern is gymdocent
Ik vind dat Sasha ook haar mondje kan roeren.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wie is sociaal werker?
Bern is gymdocent
Onder de dekens word er sowieso snel weg gedraaidquote:Op vrijdag 11 november 2022 15:21 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Is niet interessant genoeg, een gezonde relatie waar niets onder de dekens gebeurd. Dat laat de regie natuurlijk niet zien, krijg je geen kijkers mee.
Daarom is ze voorzichtig.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:21 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik vind dat Sasha ook haar mondje kan roeren.
Wat dat betreft gaat het echt goed tussen die 2.
Deze snap ik helemaal.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Z'n gedrag is er naar, de begripvolle man die altijd luistert, maar dan toch zijn eigen zin moet krijgen.
Ja tuurlijk, ze kunnen niet teveel laten zien. Maar die wegdraai actie verteld net zo veel zonder iets te laten zienquote:Op vrijdag 11 november 2022 15:22 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Onder de dekens word er sowieso snel weg gedraaid
Met voorzichtig zijn is niks mis mee. Ze praten best veel over dat soort dingen maar vaak niet op streamquote:
Hoe weet je dat dan? Dat ze er veel over praten?quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:23 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Met voorzichtig zijn is niks mis mee. Ze praten best veel over dat soort dingen maar vaak niet op stream
Hoe weet jij dan dat ze het erover hebben, als dit niet op de stream is??quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:23 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Met voorzichtig zijn is niks mis mee. Ze praten best veel over dat soort dingen maar vaak niet op stream
Omdat je soms wat opvangt of je midden in een gesprek valt maar word vaak snel weg geschakeld.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dan? Dat ze er veel over praten?
quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dan? Dat ze er veel over praten?
quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:25 schreef Silves het volgende:
[..]
Hoe weet jij dan dat ze het erover hebben, als dit niet op de stream is??
Soms is het maar heel kort op stream door snelle schakels maar vang je toch wat opquote:Op vrijdag 11 november 2022 15:25 schreef Silves het volgende:
[..]
Hoe weet jij dan dat ze het erover hebben, als dit niet op de stream is??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |