Maddy zit al weken te zeuren dat ze er weg wilquote:Op vrijdag 11 november 2022 15:07 schreef juul. het volgende:
Oh Maddy offert zich op, Djedi wil naar kamer 3
Goed nieuws voor haar vriendje buiten.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:07 schreef juul. het volgende:
Oh Maddy offert zich op, Djedi wil naar kamer 3
Ik erger mij dood aan dat mensquote:Op vrijdag 11 november 2022 15:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maddy zit al weken te zeuren dat ze er weg wil
Kenzi past daar wel.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:08 schreef greysbones het volgende:
Kenzi denkt dat kamer 3 rustiger is![]()
![]()
Blijven op hun eigen kamers.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:09 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Weten we al wat Bern en Sasha gaan doen of blijven die gemixt?
Dat is er ook 1 hoorquote:
Kan niet bern slaapt kamer 4quote:
Owquote:
Snap ook helemaal niet waarom het allemaal veranderd moet worden?quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:11 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
net een stel kinderen zeg.. ik wil niet met hem en ik wil niet met haar..
je hoort er te slapen en verder kom je nooit op je kamer..
quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:11 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
net een stel kinderen zeg.. ik wil niet met hem en ik wil niet met haar..
je hoort er te slapen en verder kom je nooit op je kamer..
En het geluid ook zo slecht, de ene komt bijna niet door en een ander tettert weer hard door de microfoonquote:
omdat, naar mijn mening, de dames weer hun stempel willen drukken door wie wel en niet op HUN kamer mag..quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ook helemaal niet waarom het allemaal veranderd moet worden?
Dat. Of tenminste onder.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Al zou ik een bed in de hoek wel heel fijn vinden.Waar Isaac ligt bijv.
Wendy?quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:13 schreef Was-beer het volgende:
Kamer 1:
Mexx
Eunice
Mirthe
Jasper
JW
Rupert
Imadidin
Leila
Moraima
Kamer 2:
Janet
Berend
Sasha
Eric
Esther
Zoe
GJ
Kim D
Jeffrey
Babette
Kamer 3:
Madeleine
Martin
Wanda
KimW
Ruben
Marciano
Isaac
Bern
Djedi
Kenzi
Ik mis iemand op kamer 1?
Wendyquote:Op vrijdag 11 november 2022 15:13 schreef Was-beer het volgende:
Kamer 1:
Mexx
Eunice
Mirthe
Jasper
JW
Rupert
Imadidin
Leila
Moraima
Kamer 2:
Janet
Berend
Sasha
Eric
Esther
Zoe
GJ
Kim D
Jeffrey
Babette
Kamer 3:
Madeleine
Martin
Wanda
KimW
Ruben
Marciano
Isaac
Bern
Djedi
Kenzi
Ik mis iemand op kamer 1?
Konkelen,kent u die uitdrukking?quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:15 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
martin vind het “speltechnisch” niet slim? wat heeft een slaapplek nou weer met het spel te maken..
Ik vind het juist wel slim om apart te blijven. Zo meng je je ook wat meer tussen de anderen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:16 schreef Daana316 het volgende:
Ik snap niet dat Bern en Sas niet op dezelfde kamer zitten. Is de liefde toch minder groot. Lees en zie aan de filmpjes ook al meer afstand naar elkaar.
Laatste dagen zijn ze wel weer close. Ook speltechnisch kan het handiger zijn om gemixt te blijven. Had ook verwacht dat ze samen zouden gaan op een kamer maar ze slapen ook vaak bij elkaar zoals vannachtquote:Op vrijdag 11 november 2022 15:16 schreef Daana316 het volgende:
Ik snap niet dat Bern en Sas niet op dezelfde kamer zitten. Is de liefde toch minder groot. Lees en zie aan de filmpjes ook al meer afstand naar elkaar.
Dat is mij even ontgaan dan.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:17 schreef Daana316 het volgende:
Bern en Wanda samen op de kamer is ook gevaarlijk. Ze trekken veel samen op lees en zie ik op de filmpjes.
quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:18 schreef greysbones het volgende:
Maar Calimero krijgt zijn zin niet
Denk dat vooral Sas voorzichtig is, lijkt wel of ze hem niet helemaal vertrouwt.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:16 schreef Daana316 het volgende:
Wie is sociaal werker?quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat vooral Sas voorzichtig is, lijkt wel of ze hem niet helemaal vertrouwt.
Het is ook een z.g sociaal werker die uiteindelijk wel altijd zijn zin moet krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |