Zijn A merken omdat ze veel adverteren, dat betekent niet dat het de beste product is.quote:Op vrijdag 11 november 2022 14:46 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
B merken doen tegenwoordig echt niet meer onder van de A merken..
maar ik snap het probleem niet.. de ene koopt extra vitamine, de ander extra scheerschuim (isaac) en weer een ander krijgt sigaretten..quote:Op vrijdag 11 november 2022 14:48 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Tuurlijk, de mensen die het weten, krijgen de extras. Die gaan het echt niet aan de rest vertellen
Dat zal ook niet meevallenquote:Op vrijdag 11 november 2022 14:50 schreef Was-beer het volgende:
Moraima wil NIET in de hoek gestopt worden
quote:
Praten Typen tegen een muurquote:Op vrijdag 11 november 2022 14:50 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
maar ik snap het probleem niet.. de ene koopt extra vitamine, de ander extra scheerschuim (isaac) en weer een ander krijgt sigaretten..
onderaan de streep is er vrijwel geen verschil
daarnaast geloof ik dat ze een pot tabak hebben gekocht gedeeld door 5/6 mensen? dat is een 5¤ per persoon.
die ¤5 is weer door anderen uitgegeven aan wat anders wat ze nodig hadden zag ik jeff vd week regelen
en de rest op laaila na wil niet bij morquote:Op vrijdag 11 november 2022 14:50 schreef Was-beer het volgende:
Moraima wil NIET in de hoek gestopt worden
quote:Op vrijdag 11 november 2022 14:52 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
laat Jeff de knoop maar hakken xD krijgen wij gelijk weer lekker wat vuur voor de streams
Ze komt amper die trap op, lekker beneden gaan liggen dan.quote:Op vrijdag 11 november 2022 14:52 schreef FreshFruit het volgende:
Mora lag al in de hoek.
Wel lullig voor kamer 4 op deze manier.
Zeker een goede reden.quote:Op vrijdag 11 november 2022 14:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze komt amper die trap op, lekker beneden gaan liggen dan.
quote:Op vrijdag 11 november 2022 14:56 schreef D. het volgende:
Wat heeft de regie gezegd?
Jullie moeten naar 3 kamers, regel het maar?
correct xDquote:Op vrijdag 11 november 2022 14:56 schreef D. het volgende:
Wat heeft de regie gezegd?
Jullie moeten naar 3 kamers, regel het maar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |