Wel lief ja, maar ze spint zo hard dat ik niet hoor wat er gezegd word.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:42 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Wel lief ja, maar ze spint zo hard dat ik niet hoor wat er gezegd word.
(Off topic, sorry).
Ze hadden alles door elkaar mogen gooienquote:Op vrijdag 11 november 2022 15:44 schreef spapaars het volgende:
Of het mag weet ik niet.
Maar waarom niet alle senioren op 1 kamer, ze hebben hun eigen leef ritme, en tussen de jongelui liggen is ook niet alles.
Heeft ie vast van Wanda geleerdquote:Op vrijdag 11 november 2022 15:45 schreef engine het volgende:
Als er nog iemand zeurt gaat Jeffrey al zijn tanden uit de smoel slaan.
En uiteraard weer iedereen de tanden uit de bek slaan.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:38 schreef engine het volgende:
Jeff ook boos want hij wil niet boven.
Daar waren we toen heel boos over weet je nog?quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeft ie vast van Wanda geleerd
Die heeft het een keer gezegd. Jeff zegt het dagelijksquote:Op vrijdag 11 november 2022 15:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeft ie vast van Wanda geleerd
Moet die zijn mond open trekken, in deze loods zijn diegene met de grootste brutaalste mond de baasquote:Op vrijdag 11 november 2022 15:45 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Ik hoorde trouwens Bern in een filmpje op twitter zeggen dat hij weinig keus had qua slaapplek omdat andere alles al beslissen
Zegt alweer genoeg over zijn karakter. Misselijk ventje bahquote:Op vrijdag 11 november 2022 15:45 schreef engine het volgende:
Als er nog iemand zeurt gaat Jeffrey al zijn tanden uit de smoel slaan.
Ja Wanda is erg liefquote:Op vrijdag 11 november 2022 15:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Die heeft het een keer gezegd. Jeff zegt het dagelijks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |