Dat gesprek die ze hadden was op tv, en nog met ondertiteling ook.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:30 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon door scrollen.
=====================
Ik heb ze gisteravond samen gehoord toen ze buiten zaten.
Sasha was echt pittig en niks mis mee. Bern gaf haar ook gelijk.
Dat ging over hoe andere mannen zich gedragen tegen hun vriendinnen.
In de loods dus.
Bern zei dat en Sasha zei dat zij daar nooit akkoord mee zou gaan.
Voorbeeldje.
===============
Dan krijg je dus reacties hier die de zaak net iets verdraaien.
Door scrollen dan maar
Was dat gesprek in bed? Welke uitzending was dat? ( kijk weinig afleveringen)quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat gesprek die ze hadden was op tv, en nog met ondertiteling ook.
Je moet helemaal niks.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:31 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dat dus. Heb ook het gevoel dat ik me constant moet verantwoorden omdat ik ze wel leuk vind. Ben dankbaar voor de mensen die wel caps maken en me respecteren daarin.
Je bent echt lief.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:35 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Je moet helemaal niks.
En overal op reageren hoef je ook niet en dat zou ik, als ik jou was, ook niet doen.
Als ik ze zie en hoor, cap ik ze of type wat ik hoor.
Even like en ik weet dat je het gelezen hebt.
Bedankt voor je woorden! Je hebt ook gelijk (:quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:35 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Je moet helemaal niks.
En overal op reageren hoef je ook niet en dat zou ik, als ik jou was, ook niet doen.
Als ik ze zie en hoor, cap ik ze of type wat ik hoor.
Even like en ik weet dat je het gelezen hebt.
Dat gesprek was gisteravond en nu al op tv geweest?quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat gesprek die ze hadden was op tv, en nog met ondertiteling ook.
Enkele weken geleden, de dag weet ik echt niet meer.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:34 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Was dat gesprek in bed? Welke uitzending was dat? ( kijk weinig afleveringen)
Mooi dit.quote:
Nee, maar dat gesprek wat ik aanvoerde wel, en daar gaat de discussie over.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:37 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat gesprek was gisteravond en nu al op tv geweest?
Allemaalquote:
Ow ok. Dan heb ik dat verkeerd begrepen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nee, maar dat gesprek wat ik aanvoerde wel, en daar gaat de discussie over.
Maar wel lief.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:40 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ow ok. Dan heb ik dat verkeerd begrepen.
Ooit geprobeerd te typen als een kat voor je toetsenbord ligt? Geen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |