Jij ziet ze amper toch?quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:25 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Omdat je soms wat opvangt of je midden in een gesprek valt maar word vaak snel weg geschakeld.
Oké, dat wist ik niet dat ze samen hadden geslapen, nergens gelezen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:17 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Laatste dagen zijn ze wel weer close. Ook speltechnisch kan het handiger zijn om gemixt te blijven. Had ook verwacht dat ze samen zouden gaan op een kamer maar ze slapen ook vaak bij elkaar zoals vannacht
Als ze al iets hoort dan interpreteert ze het toch vaak verkeerd of ze gaat er verkeerd mee omquote:Op vrijdag 11 november 2022 15:24 schreef engine het volgende:
Mexx is op de kamer gebleven zodat ze spion kan spelen voor groepje Wanda.
In ieder geval nooit een echt gesprek.Het blijft altijd vaag.quote:
Ja, ze schakelen soms ook best veel in gesprekken en soms vang of zie je iets snel voorbij komen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:27 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Oké, dat wist ik niet dat ze samen hadden geslapen, nergens gelezen.
Is wel goed teken toch.
Je idealiseert ze een beetje heb ik het gevoel.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:27 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ze zijn wel minder op beeld dan de rest idd.
Dat mag. Ieder zn eigen mening.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Je idealiseert ze een beetje heb ik het gevoel.
Ze hebben in ieder geval diepere gesprekken gehad als Kim en Jeff.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In ieder geval nooit een echt gesprek.Het blijft altijd vaag.
Soms moet je gewoon door scrollen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:26 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Soms is het maar heel kort op stream door snelle schakels maar vang je toch wat op
Er is niets mis mee om voorzichtig te zijn, maar heeft duidelijk gemaakt dat ze van hem wil weten hoe hij werkelijk is en was in de buitenwereld.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:23 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Met voorzichtig zijn is niks mis mee. Ze praten best veel over dat soort dingen maar vaak niet op stream
Dat dus. Heb ook het gevoel dat ik me constant moet verantwoorden omdat ik ze wel leuk vind. Ben dankbaar voor de mensen die wel caps maken en me respecteren daarin.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:30 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon door scrollen.
=====================
Ik heb ze gisteravond samen gehoord toen ze buiten zaten.
Sasha was echt pittig en niks mis mee. Bern gaf haar ook gelijk.
Dat ging over hoe andere mannen zich gedragen tegen hun vriendinnen.
In de loods dus.
Bern zei dat en Sasha zei dat zij daar nooit akkoord mee zou gaan.
Voorbeeldje.
===============
Dan krijg je dus reacties hier die de zaak net iets verdraaien.
Door scrollen dan maar
Dat weet je niet.....die kunnen ook onder de dekens praten of buiten beeld.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:29 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval diepere gesprekken gehad als Kim en Jeff.
quote:
Wanneer was dat? Dat heb ik denk ik gemist.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er is niets mis mee om voorzichtig te zijn, maar heeft duidelijk gemaakt dat ze van hem wil weten hoe hij werkelijk is en was in de buitenwereld.
Waarop Bern haar een beetje verweet dat ze dat als een excuus aanvoerde om de boot af te houden.
Kim heeft zelf gezegd dat ze nooit diepe gesprekken hebben altijd spel gerelateerd.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat weet je niet.....die kunnen ook onder de dekens praten of buiten beeld.
Onder de dekens doen die andere dingen dan pratenquote:Op vrijdag 11 november 2022 15:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat weet je niet.....die kunnen ook onder de dekens praten of buiten beeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |