Alles voor een Big Mac ... maar ja wat ik al zeiquote:Op vrijdag 11 november 2022 02:03 schreef HappyCharly het volgende:
Ruben ineens vol energie overal opklimmen Is hij stiekem een nachtmens? Nog nooit met zoveel energie gezien
Vanwege de bladeren die ze er net nog aan toe hebben gevoegdquote:
Dat zou een leuke zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2022 02:05 schreef HappyCharly het volgende:
Geniaal. Berend wil het vinden en dan op een nieuwe plek verstoppen!![]()
Oh jee, de NIET toppers weer over de zeik.quote:Op vrijdag 11 november 2022 02:05 schreef Kakadylo het volgende:
Die lamlullen verpesten op deze manier een groepsactiviteit
Jij was niet de enigequote:Op vrijdag 11 november 2022 02:07 schreef HappyCharly het volgende:
Berend zat aan de kussens van De bank en ik hield mijn adem in
niet te lang hčquote:Op vrijdag 11 november 2022 02:07 schreef HappyCharly het volgende:
Berend zat aan de kussens van De bank en ik hield mijn adem in
morgen delen we die uit ... altijd op vrijdagmiddag voor de borrelquote:Op vrijdag 11 november 2022 02:08 schreef Kakadylo het volgende:
Mag dit allemaal wel? Waar blijven de (gele) kaarten?![]()
Waarom niet?quote:Op vrijdag 11 november 2022 02:08 schreef Kakadylo het volgende:
Mag dit allemaal wel? Waar blijven de (gele) kaarten?![]()
Stiekem zeker.quote:Op vrijdag 11 november 2022 02:03 schreef HappyCharly het volgende:
Ruben ineens vol energie overal opklimmen Is hij stiekem een nachtmens? Nog nooit met zoveel energie gezien
Zie het niet gebeuren maar gun het ze van hartequote:Op vrijdag 11 november 2022 02:10 schreef chufi het volgende:
Berend kijkt toch wel met interresse soms naar Leilah ...
Vriendschappelijk is ook ok.quote:Op vrijdag 11 november 2022 02:11 schreef HappyCharly het volgende:
Denk alleen dat Leila echt niet op hem valt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |