Misschien kan FF tegeltjes maken met quotes van de bewoners?quote:
Zoveel zijn dat er niet eens als ik even hardop nadenk want dan kom je al snel bij Babs, Eunice, Wendy of Leilaquote:Op vrijdag 11 november 2022 01:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja oke, als ze echt een stuk ouder zijn. Maar gewoon iedereen een beetje in zijn leeftijdsrange...
Zet maar een TR.quote:
Mora gaan of blijven?quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:34 schreef FreshFruit het volgende:
Even terugkomend op Maddy en Mora.
Ik zou dan voor Mora gaan.
Doe ik al jaren.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Misschien kan FF tegeltjes maken met quotes van de bewoners?
Wat is een TR?quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zet maar een TR.
Heb er maar 1400 in de COS geplaatst.
Topic Report.Mootie kan dat heel goed.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat is een TR?
Ontopic: berend is eindelijk gestopt en nu gaan ze naar bed
Maar why? En wat gebeurt er dan?quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Topic Report.Mootie kan dat heel goed.
Als je het ergens niet mee eens bent wat een ander post zet je een TR,dan gaan de MODS kijken of er actie moet komen.En kan diegene zelfs een ban krijgen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar why? En wat gebeurt er dan?
ontopic: Ruben en Mexx zijn ook wakker en lezen met leila en berend de muur
Denk dat Alies het wint, want die rijdt na haar afscheid langs de Mac/...quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:43 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
jammie, ik weet waar ze zijn verstopt dus ik heb een big mac verdiend
Ohno.. Hoe weet je dan wat wel en niet mag? Ik wil geen banquote:Op vrijdag 11 november 2022 01:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als je het ergens niet mee eens bent wat een ander post zet je een TR,dan gaan de MODS kijken of er actie moet komen.En kan diegene zelfs een ban krijgen.
Dat is wel de meest desolate Mac in Nederland.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat Alies het wint, want die rijdt na haar afscheid langs de Mac/...
Jij krijgt ook geen ban.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohno.. Hoe weet je dan wat wel en niet mag? Ik wil geen ban![]()
Ontopic: Berend gaat nog even douchen
Werd tijd ... want volgens velen zou ie dat nooit doenquote:Op vrijdag 11 november 2022 01:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Meestal krijg je eerst een waarschuwing zoals ik vanochtend.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Komt door de kristallen in zijn evenwichtsorgaan.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:46 schreef HappyCharly het volgende:
Berend heeft ook een bijzondere houding/ loopje. Is niet zijn gewicht.
Almere toch ergens ...quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is wel de meest desolate Mac in Nederland.
Haha dat heb ik opgezocht. Komt vanzelf goed.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Komt door de kristallen in zijn evenwichtsorgaan.
Nee dit loopje had hij al toen hij binnenkwamquote:Op vrijdag 11 november 2022 01:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Komt door de kristallen in zijn evenwichtsorgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |