Die plakken nog meer aan elkaar dan een Siamese tweelingquote:Op vrijdag 11 november 2022 01:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laat dat meisje niet zo schrikken.
Zeker kan ze dat. En goed kunnen luisteren vind ik ook belangrijk.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:24 schreef Charlotte-007 het volgende:
Leila kan goed "luisteren", een mooie eigenschap. Berend voelt zich eindelijk wat beter. "Er is een gebrek aan mensen die luisteren kunnen." Een quote van een dierbare van me.
300%quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zeker kan ze dat. En goed kunnen luisteren vind ik ook belangrijk.
Maar ik ken dit soort mannen. Dat je na een heeeele tijd ineens denkt. Ik weet alles van jou, jij voelt je top want gehoord en bevestigd door mij. En jij weet niks van mij. Totaal inwisselbaar. Niet leuk.
quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:24 schreef Charlotte-007 het volgende:
Leila kan goed "luisteren", een mooie eigenschap. Berend voelt zich eindelijk wat beter. "Er is een gebrek aan mensen die luisteren kunnen." Een quote van een dierbare van me.
Berend zie ik niet zo snel Leila uit zijn bed gooienquote:Op vrijdag 11 november 2022 01:21 schreef HappyCharly het volgende:
berend is niet geïnteresseerd in Laila wel?
Was ook een open vraag. Ik denk eigenlijk dat Berend geen enkele vrouw uit zijn bed gooit..quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Berend zie ik niet zo snel Leila uit zijn bed gooien
1 keer omdraaien en ze ligt op de grond.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Berend zie ik niet zo snel Leila uit zijn bed gooien
Denk wel dat ie een grens heeft zoals Maddy of Mora maar zeker ben ik daar natuurlijk niet vanquote:Op vrijdag 11 november 2022 01:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Was ook een open vraag. Ik denk eigenlijk dat Berend geen enkele vrouw uit zijn bed gooit..
Ja oke, als ze echt een stuk ouder zijn. Maar gewoon iedereen een beetje in zijn leeftijdsrange...quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Denk wel dat ie een grens heeft zoals Maddy of Mora maar zeker ben ik daar natuurlijk niet van
Dan gaan ze maar op de grond op twee matrassenquote:Op vrijdag 11 november 2022 01:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
1 keer omdraaien en ze ligt op de grond.
feitelijk is dat niet gooienquote:Op vrijdag 11 november 2022 01:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
1 keer omdraaien en ze ligt op de grond.
Point taken.quote:
Wow, is van mijn papa die dat had geschreven in mijn poezie album. Veel te persoonlijk en door.quote:
Was lief bedoeld.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:34 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Wow, is van mijn papa die dat had geschreven in mijn poezie album. Veel te persoonlijk en door.
Is een act. Zo onzeker als het maar kan zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:34 schreef HappyCharly het volgende:
Ik zou het charmant vinden als Berend ook eens iets kwetsbaars laat zien. Altijd zo vol van zichzelf, zoveel mening, dingen moeten op zijn manier. Is alles perfect, nergens onzeker over?
Wil je dat het tegeltje weggaat?quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:34 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Wow, is van mijn papa die dat had geschreven in mijn poezie album. Veel te persoonlijk en door.
Haal ik het weg.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wil je dat het tegeltje weggaat?
Die horen hier sowieso nietquote:Op vrijdag 11 november 2022 01:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee is ok. Heb FF al een dm gestuurd. Goed bedoeld.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Uiteraard, deeks. Dat weet ik wel. Maar ik wil graag dat hij dat doorbreekt zodat we een iets puurdere versie zien. En ik niet uren naar geblaat hoef te luisterenquote:Op vrijdag 11 november 2022 01:35 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Is een act. Zo onzeker als het maar kan zijn.
Oke, wil niet dat je je rot voelt. FF bedoelde het volgens mij ook goedquote:Op vrijdag 11 november 2022 01:37 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Nee is ok. Heb FF al een dm gestuurd. Goed bedoeld.
Berend heeft sowieso wat issues. Gaan we die horen ooit?quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Uiteraard, deeks. Dat weet ik wel. Maar ik wil graag dat hij dat doorbreekt zodat we een iets puurdere versie zien. En ik niet uren naar geblaat hoef te luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |