Elimineer Rupi en die drie hebben een probleemquote:Op vrijdag 11 november 2022 01:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mora en Rupi regeren over Imi en Leila.
Ik ben voor.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Elimineer Rupi en die drie hebben een probleem
Liever niet want Rupert is een character en dat maakt zo'n programquote:
Die psych is soms zelfs in beeld kwam ik van de week achter.Best wel grappig.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:13 schreef HappyCharly het volgende:
Die psycholoog die voor de uitzendingen een voice overtje doet, mag wel even meelezen op Fok. Wij kijken zoveel en hebben die mensen helemaal geanalyseerd. Kan hij/ zij zo kiezen welke mening t wordt
Dan spartelen ze.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Elimineer Rupi en die drie hebben een probleem
gemist nog. Is dat ook 1 van de psychs waar ze mee praten achter?quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die psych is soms zelfs in beeld kwam ik van de week achter.Best wel grappig.
Denk het niet,deze maakte een analyse over de bingo tijdens het Centraal.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
gemist nog. Is dat ook 1 van de psychs waar ze mee praten achter?
Berend zat de vorige keer ook al drie uur met Leila over zichzelf te lullenquote:Op vrijdag 11 november 2022 01:14 schreef HappyCharly het volgende:
Sowieso wel tijd voor een eliminatie.
En dat Berend stopt met praten. Het is best vermakelijk maar werkelijk, alleeeeeeeen maar zenden. Het gaat alleen maar over hem, al een uur.
Er moet iemand weg, Liefst medium high profile. Iemand als laila zorgt nog niet voor een deuk in een pakje boter want lullig gezegd stond ze toch al onderaan de voedselketen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Liever niet want Rupert is een character en dat maakt zo'n program
Zij lijkt het wel prima te vinden. Ik vind het toch raar. Weet Berend ook maar iets over Laila, is hij geinteresseerd? Nee hij wil gewoon lekker vertellen hoe geweldig hij is.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Berend zat de vorige keer ook al drie uur met Leila over zichzelf te lullen
Ik vind dat heerlijk.Als iemand mij vraagt: Hoe gaat het?quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:14 schreef HappyCharly het volgende:
Sowieso wel tijd voor een eliminatie.
En dat Berend stopt met praten. Het is best vermakelijk maar werkelijk, alleeeeeeeen maar zenden. Het gaat alleen maar over hem, al een uur.
Precies!quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zij lijkt het wel prima te vinden. Ik vind het toch raar. Weet Berend ook maar iets over Laila, is hij geinteresseerd? Nee hij wil gewoon lekker vertellen hoe geweldig hij is.
Ja Bro.quote:
Morgen is er een eliminatie. Alicia heeft de meeste stemmen en moet met GJ naar bed. En dat gaat ze niet doen denk ik.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Er moet iemand weg, Liefst medium high profile. Iemand als laila zorgt nog niet voor een deuk in een pakje boter want lullig gezegd stond ze toch al onderaan de voedselketen.
wel sterke verhalen ....quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:21 schreef HappyCharly het volgende:
berend is niet geīnteresseerd in Laila wel?
wat?quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Morgen is er een eliminatie. Alicia heeft de meeste stemmen en moet met GJ naar bed. En dat gaat ze niet doen denk ik.
Laat dat meisje niet zo schrikken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |