Ik zie een mention en ik kom aandraven, zo ben ik, volgzaam. Kim K is er niks bij.quote:
Ohnee, er zijn er die veel erger zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Van iedereen daar in die loods heb ik het minst met Leila
Goffer.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik zie een mention en ik kom aandraven, zo ben ik, volgzaam. Kim K is er niks bij.
We noemen EEN Isaacquote:Op vrijdag 11 november 2022 01:03 schreef Flory het volgende:
[..]
Ohnee, er zijn er die veel erger zijn.
Trusten.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:05 schreef Flory het volgende:
Genoeg Berend verhalen, slapen skatties![]()
Trusten!quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:05 schreef Flory het volgende:
Genoeg Berend verhalen, slapen skatties![]()
Erger in welke zin? Daarstraks zelfs nog vermaakt met Esther!quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:03 schreef Flory het volgende:
[..]
Ohnee, er zijn er die veel erger zijn.
getver, dat zag ik voor mequote:Op vrijdag 11 november 2022 01:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Erger in welke zin? Daarstraks zelfs nog vermaakt met Esther!
Leila snijdt de strot van haar vriendin Mora nog door als het moet
Zie ik toch net even anders.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Erger in welke zin? Daarstraks zelfs nog vermaakt met Esther!
Leila snijdt de strot van haar vriendin Mora nog door als het moet
Het is dan ook een slangenkuil dus als slang zit je daar dan goedquote:
Laila voelt zich altijd een soort tweederangs vriend, leuk als het nodig is maar ook zo snel weer geparkeerd. Niet netjes van Mora (en gang). Ik snap haar frustratie wel.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zie ik toch net even anders.
Mora beperkt haar enorm.Dat merk je aan de ruzies die ze hebben.
Precies dit.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Laila voelt zich altijd een soort tweederangs vriend, leuk als het nodig is maar ook zo snel weer geparkeerd. Niet netjes van Mora (en gang). Ik snap haar frustratie wel.
Mora beperkt ook Rupi. Slaapkamerwissel dus.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zie ik toch net even anders.
Mora beperkt haar enorm.Dat merk je aan de ruzies die ze hebben.
Mora en Rupi regeren over Imi en Leila.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mora beperkt ook Rupi. Slaapkamerwissel dus.
Precies ditquote:Op vrijdag 11 november 2022 01:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mora en Rupi regeren over Imi en Leila.
*buiging maakt*quote:
Ben het ermee eens maar dat staat los van wat ik van haar denkquote:Op vrijdag 11 november 2022 01:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Laila voelt zich altijd een soort tweederangs vriend, leuk als het nodig is maar ook zo snel weer geparkeerd. Niet netjes van Mora (en gang). Ik snap haar frustratie wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |