Maakt niet uit voor de roddelsquote:Op donderdag 10 november 2022 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat telt niet
Zoe zuigt nogal eens wat uit haar duim
Zo begreep ik het ook, las hier gisteren ook dat Mexx daarover gevraagd had bij Sasha en Bernquote:Op donderdag 10 november 2022 21:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Sasha had gezegd dat het in de douche kon.
Dat moeten dan haast wel Marciano en Kim zijn zou ik denken. Nouja beetje vaag allemaal. Geloof niet dat Sasha het gedaan heeft.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij een ander koppel. Sasha had gezegd dat het in de douche kon.
Bij dit geval zag iemand druppeltjes vliegen
Geloof sowieso niet dat Sasha iets doetquote:Op donderdag 10 november 2022 21:03 schreef engine het volgende:
[..]
Dat moeten dan haast wel Marciano en Kim zijn zou ik denken. Nouja beetje vaag allemaal. Geloof niet dat Sasha het gedaan heeft.
Als dat zo is dan hebben ze dat inderdaad heel knap uit de streams weten te houden zoals hier wel eens gezegd wordt.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:03 schreef Hoempah het volgende:
Mexx zei Kim heeft Jeffrey en Kim betrapt bij het "iets" doen
Of andere Kimquote:Op donderdag 10 november 2022 21:03 schreef engine het volgende:
[..]
Dat moeten dan haast wel Marciano en Kim zijn zou ik denken. Nouja beetje vaag allemaal. Geloof niet dat Sasha het gedaan heeft.
Ook al verbaasd het me niks, serieus, vraagt dat kind dat echt?quote:Op donderdag 10 november 2022 21:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zo begreep ik het ook, las hier gisteren ook dat Mexx daarover gevraagd had bij Sasha en Bern
nee mexx wilde dat weten voor Matin en haarquote:
Echt vreemd, stond zo vol en als er dan wat meer ruimte komt moeten ze weer proppen.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap het ook niet
moeten ze weer bedden in elkaar gaan zetten dan?
energie besparingquote:Op donderdag 10 november 2022 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt vreemd, stond zo vol en als er dan wat meer ruimte komt moeten ze weer proppen.
Ik zou accuut zuurstofgebrek krijgenquote:Op donderdag 10 november 2022 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Doen ze nu ook
Vaak hebben ze logés om de kamer nog meer te vullen
Dit kwam uit de mond van KimW zelf.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat telt niet
Zoe zuigt nogal eens wat uit haar duim
Nee Sas en Bern die hebben nauwelijks wat gedaan samen volgens mijquote:Op donderdag 10 november 2022 21:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ze hadden het net over KimD en Jeff. Kimk had het gezien.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee mexx wilde dat weten voor Matin en haar
ik ben compleet de draad kwijt nuquote:Op donderdag 10 november 2022 21:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze hadden het net over KimD en Jeff. Kimk had het gezien.
Niet heel verrassend als je ze al bezig zag en wij zien dat verder niet want dan schakelen ze door of komt er een SLquote:Op donderdag 10 november 2022 21:03 schreef Hoempah het volgende:
Mexx zei Kim heeft Jeffrey en Kim betrapt bij het "iets" doen
Ik weet ook niet of ik het zou kunnenquote:Op donderdag 10 november 2022 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou accuut zuurstofgebrek krijgen
Op de zender hebben ze uitgevonden dat je zelf de naam kan aanpassen. Dat begon bij Rupert die een hartje had gedaan geloof ik.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:07 schreef greysbones het volgende:
watttt zegt mexx
die liet wat zien aan Zoe
wilde zoe ook
maar mag niet want toen kwam er een oempaloempa binnen
op de kamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |