Vroeg ik me ook af, en iets met er vlogen druppeltjes op de grond ?!quote:
Ja het is dus op hun kamer geweest en KimW/Marciano en Mexx/Martin kunnen we uitsluiten.quote:Op donderdag 10 november 2022 20:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af, en iets met er vlogen druppeltjes op de grond ?!
Dat gaat mogelijk zoveel teweeg brengen, ik kijk er al naar uitquote:Op donderdag 10 november 2022 20:59 schreef engine het volgende:
Wanda heeft een beetje angst voor de kamerwissel. Ze wil niet weg bij haar vriendjes.
Van mij mogen ze de boel wel even goed op de schop gooien.
Whaat??quote:
Zoals ik al zei ja gooi die dynamiek maar even helemaal omquote:Op donderdag 10 november 2022 20:59 schreef engine het volgende:
Wanda heeft een beetje angst voor de kamerwissel. Ze wil niet weg bij haar vriendjes.
Van mij mogen ze de boel wel even goed op de schop gooien.
Ja ze noemde haar naamquote:Op donderdag 10 november 2022 21:00 schreef engine het volgende:
[..]
Whaat??
Sasha heeft gepijpt en anderen hebben dat gezien/gemerkt?
ik snap het ook nietquote:Op donderdag 10 november 2022 21:00 schreef Deisyy het volgende:
Lekker hoor, met zijn tienen op een slaapkamer
Doen ze nu ookquote:Op donderdag 10 november 2022 21:00 schreef Deisyy het volgende:
Lekker hoor, met zijn tienen op een slaapkamer
Erik keek er waarschijnlijk naarquote:Op donderdag 10 november 2022 21:00 schreef engine het volgende:
[..]
Whaat??
Hmm hier wil ik meer over wetenquote:
babette is verdrietigquote:Op donderdag 10 november 2022 21:01 schreef mootie het volgende:
Babette wilde niet meedoen, het staat voor altijd op het internet.
Je stomdronken kop ook.
quote:Op donderdag 10 november 2022 21:01 schreef mootie het volgende:
Babette wilde niet meedoen, het staat voor altijd op het internet.
Je stomdronken kop ook.
Zoe zei het.quote:
quote:Op donderdag 10 november 2022 21:02 schreef Kakadylo het volgende:
Wanda heeft een probleem als ze opeens naast Jeffrey, Mora en Erik ligt
Volgens mij een ander koppel. Sasha had gezegd dat het in de douche kon.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:00 schreef engine het volgende:
[..]
Whaat??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |