Marciano: Kim en ik doen ook alleen maar knuffelenquote:Op donderdag 10 november 2022 21:24 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK probeert Martin duidelijk te maken dat hij niet met de gevoelens van Mexx mag spelen.
Ik weet niet of het binnenkomt bij Martin.
zekerquote:Op donderdag 10 november 2022 21:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
True .. maar zo is er over iedereen wel iets te zeggen .. ik denk aan aan zekere manager.
Matin heeft nu gewoon pijn van zijn bouwongeval .....quote:Op donderdag 10 november 2022 21:24 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK probeert Martin duidelijk te maken dat hij niet met de gevoelens van Mexx mag spelen.
Ik weet niet of het binnenkomt bij Martin.
Ook nog vragen : Toch?quote:Op donderdag 10 november 2022 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marciano: Kim en ik doen ook alleen maar knuffelen
Martin lacht KimK/Ciano terecht uitquote:Op donderdag 10 november 2022 21:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ook nog vragen : Toch?
KimK : Ja.
iedereen zit daar om 1 redenquote:
quote:Op donderdag 10 november 2022 21:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ook nog vragen : Toch?
KimK : Ja.
jaquote:Op donderdag 10 november 2022 21:29 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Hadden ze het ergens over @:greysbones
Kim en Tiano die geheimzinnig doenquote:Op donderdag 10 november 2022 21:30 schreef Li0nHeart het volgende:
wat zien we in vredesnaam op stream 2?
Niet veelquote:Op donderdag 10 november 2022 21:30 schreef Li0nHeart het volgende:
wat zien we in vredesnaam op stream 2?
Niks bijzonders denk ik dan hahaquote:Op donderdag 10 november 2022 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja
maar ik heb het niet onthouden
Ieder stelletje daar klaverjast natuurlijk in bed cq onder de lakensquote:
dat gaat niet gebeurenquote:Op donderdag 10 november 2022 21:32 schreef mnesymne het volgende:
Ben gewoon aan het wachten tot een van de koppels een waarschuwing krijgt voor het afdekken/uitzetten microfoons in bed terwijl ze niet gaan slapen
hij is zooo verdrietuuuggggquote:Op donderdag 10 november 2022 21:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. hoeveel GJ normaal praat, hoe stil hij nu is.
ik verwacht ook een hysterisch huilende Babettequote:Op donderdag 10 november 2022 21:34 schreef Kakadylo het volgende:
GJ heeft er by far de meeste moeite mee ja
Ze is nog niet weg. Er kan nog veel veranderen.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
GJ heeft er by far de meeste moeite mee ja
Daar hoef je geen weddenschapje op af te sluiten neequote:Op donderdag 10 november 2022 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik verwacht ook een hysterisch huilende Babette
Als het duidelijk is dat ze aan het praten zijn, en bewust hun mic uit gezet hebben of bedekt hebben...tuurlijk wel Ze willen de gesprekken in beeld hebben.quote:
nietquote:Op donderdag 10 november 2022 21:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Daar hoef je geen weddenschapje op af te sluiten nee
Moraime en Rupert mogen nu al weken regelmatig ongestraft papiaments pratenquote:Op donderdag 10 november 2022 21:36 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Als het duidelijk is dat ze aan het praten zijn, en bewust hun mic uit gezet hebben of bedekt hebben...tuurlijk wel Ze willen de gesprekken in beeld hebben.
Als ze gaan "friemelen" snap ik het wel
Ja, maar dat kunnen ze ondertitelen voor de aflevering. Irritant voor ons maar niet voor hun.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moraime en Rupert mogen nu al weken regelmatig ongestraft papiaments praten
matin en rupie spaans
hoevaak is dat gebeurtquote:Op donderdag 10 november 2022 21:38 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Ja, maar dat kunnen ze ondertitelen voor de aflevering. Irritant voor ons maar niet voor hun.
Dit gemompel met afgedekte/uitgezette mics niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |