Ja misschien. Toch denk ik dat het ook iets in haar uiterlijk is. Ik kan alleen niet aanwijzen wat.quote:Op donderdag 10 november 2022 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
oude ziel
aan haar uiterlijk ligt het niet
Ja, dit is de 3e keer ... of bedoelt hij dat dit de 4e keer is?quote:Op donderdag 10 november 2022 20:33 schreef greysbones het volgende:
zegt Isaac nu dat Alicia het al 3 keer had aangevraagd???
Ja precies dat eigenlijkquote:Op donderdag 10 november 2022 20:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb ik ook steeds. Meer een heel goed uitziende 52-jarige.
kan niet terug spoelenquote:Op donderdag 10 november 2022 20:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, dit is de 3e keer ... of bedoelt hij dat dit de 4e keer is?
Het krakerige stemmetje past bij een ouder persoon. Qua uiterlijk ziet ze er inderdaad goed uit.quote:Op donderdag 10 november 2022 20:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ja precies dat eigenlijkHet is ook niet dat ze rimpels heeft ofzo. Weet niet wat het is.
Stop eens met mopperen!quote:Op donderdag 10 november 2022 20:40 schreef mario390 het volgende:
als ze niks gemakt hadden was het egal
kunnt bij deze kutregievideolandkut
niks zien
Gvd Wendy weer zekerquote:Op donderdag 10 november 2022 20:41 schreef greysbones het volgende:
Wanda is weer ergens pissig over
foutquote:Op donderdag 10 november 2022 20:41 schreef Kakadylo het volgende:
Zelfs zonder geluid zie je dat Wanda aan het roddelen is
Waar over?quote:Op donderdag 10 november 2022 20:41 schreef greysbones het volgende:
Wanda is weer ergens pissig over
Maar dat zag ik dusquote:Op donderdag 10 november 2022 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
fout
u gaat niet door voor de magnetron
ze begon
maar ging niet door
Wendy en Babs die haar idee hebben gejat ofzo want daar heeft ze het veelvuldig overquote:Op donderdag 10 november 2022 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze ging niet verder
dus geen idee
Jammer, helaas dan maar wachten op de tv uitzending.quote:Op donderdag 10 november 2022 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
slecht in beeld gebracht sorry
met Wanda weet je het nooitquote:Op donderdag 10 november 2022 20:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wendy en Babs die haar idee hebben gejat ofzo want daar heeft ze het veelvuldig over
Heb geen abb. Op videoland, dus geen livestreams. Volg alles via fok en uitzendingen.quote:Op donderdag 10 november 2022 20:30 schreef Verida het volgende:
[..]
gewoon even een nieuwsgierige vraag : Hebben jullie zelf wel eens de streams aan?
Nee, zij deden met zijn allen de modeshow met als einde de confetti.quote:Op donderdag 10 november 2022 20:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wendy en Babs die haar idee hebben gejat ofzo want daar heeft ze het veelvuldig over
jaquote:Op donderdag 10 november 2022 20:48 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zeker ook weer van de algemene pot besteld!?
quote:
jongens het zijn spierenquote:Op donderdag 10 november 2022 20:49 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Man man man is toch niet te geloven.
Het interesseert me eigenlijk helemaal geen ene reetquote:Op donderdag 10 november 2022 20:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, zij deden met zijn allen de modeshow met als einde de confetti.
Babs en Wendy wilden wel meedoen maar dan alleen als laatsten zodat ze mexx een trofee konden overhandigen.
Ik had ze ook vriendelijk bedankt.
Dan had er gestaan six packjequote:
nee hij heeft een echte sixpackquote:Op donderdag 10 november 2022 20:50 schreef engine het volgende:
[..]
Dan had er gestaan six packje![]()
Bij deze manager weet je het niet.
Met die blik zou je denken dat Ruben zijn kleine broertje is.quote:
Ik wil best even helpen maar misschien beter om dat even in de SC te doen.quote:
Nou da’s onaardigquote:Op donderdag 10 november 2022 20:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het interesseert me eigenlijk helemaal geen ene reet
Nou, ik zal nog eens mijn best doenquote:Op donderdag 10 november 2022 20:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het interesseert me eigenlijk helemaal geen ene reet
Thanks Deissy gaat me dm enquote:Op donderdag 10 november 2022 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
een ui bedoel je ?
misschien kan @:Loveable je helpen?
De rest van de (terug)lezers waarderen het wel hoor...quote:Op donderdag 10 november 2022 20:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, ik zal nog eens mijn best doen
Laat ze daar lekker in hun eigen sop gaarkoken joh!quote:Op donderdag 10 november 2022 20:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, ik zal nog eens mijn best doen
Hier ook hoor maar daar ging het even niet om...quote:Op donderdag 10 november 2022 20:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De rest van de (terug)lezers waarderen het wel hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |