Hij krijgt nu natuurlijk ervaringquote:
hij of zij zit? wie?quote:Op donderdag 10 november 2022 16:50 schreef mootie het volgende:
Gaan ze vragen om nog een keer de brief voor te lezen omdat ze zit te schijten. Ga dan niet zitten schijten!!!
Zie hier een addict mensenquote:Op donderdag 10 november 2022 16:58 schreef Li0nHeart het volgende:
De DIY kaarten zijn er dus nog wel.. er wordt weer gekaart.
[ afbeelding ]
Wat doe je hem aan.quote:Op donderdag 10 november 2022 17:07 schreef freaky40 het volgende:
Erik maar moeten ze maar in LLDL zetten.
Aan kwarrel en ze gaat elke avond om 8 uur buiten zitten, vuurwerk?quote:Op donderdag 10 november 2022 17:06 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD vraagt Alicia een boodschap over te brengen naar de buitenwereld.
'Kwarreltje kwarreltje, ben ik, KimD, de allermooiste van het land?'quote:Op donderdag 10 november 2022 17:06 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD vraagt Alicia een boodschap over te brengen naar de buitenwereld.
Erik is een prima kerel maar je moet wel de juiste pot op die deksel zoekenquote:Op donderdag 10 november 2022 17:10 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Er is vast een leuke dame.
het moet haar toch en licht opgaanquote:Op donderdag 10 november 2022 17:09 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD : 'Ja he .. Dacht ik al. Is alleen maar beter, ben ik ok mee. Het is gewoon dom. Ik zit een beetje in een rollercoaster hier. Maar ik heb hem hier nog. Als hij niet hier is, is mijn avontuur hier ook klaar. Ik hoop dat mijn moeder dat begrijp, en mijn zusje .. als mijn zusje al denkt, Kim wat ben je aan het doen. Dat zou ik heel erg vinden'
Ik oordeel ook totaal niet.quote:Op donderdag 10 november 2022 17:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Erik is een prima kerel maar je moet wel de juiste pot op die deksel zoeken
Die pot heeft geen deksel.quote:Op donderdag 10 november 2022 17:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Erik is een prima kerel maar je moet wel de juiste pot op die deksel zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |