Het schijnt.En ze hebben lol.quote:Op donderdag 10 november 2022 16:44 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja best leuk gevonden. Heeft Erik dat bedacht
Ja dat zou lachen zijn. Vind ook wel dat Jeff daar op gepakt mag worden en zeker op wordt aangesproken.quote:Op donderdag 10 november 2022 16:43 schreef Seattle het volgende:
[..]
Precies, t’is weer tijd voor zo’n momentje. Zou mooi zijn als ze dan aanklopt op het moment dat in het kantoor een enorme rode wijnwalm hangt
En wat willen ze zeggen dan?quote:Op donderdag 10 november 2022 16:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dat zou lachen zijn. Vind ook wel dat Jeff daar op gepakt mag worden en zeker op wordt aangesproken.
Waarschijnlijk duurt dat niet lang meer, Isaac merkte het gisteren ook al op.
Gemiste kans voor de haters.quote:
Net als gisteravond, toen kwam Isaac binnen en die adviseerde een luchtverfrisser te bestellenquote:Op donderdag 10 november 2022 16:43 schreef Seattle het volgende:
[..]
Precies, t’is weer tijd voor zo’n momentje. Zou mooi zijn als ze dan aanklopt op het moment dat in het kantoor een enorme rode wijnwalm hangt
Ik heb een deja vuquote:Op donderdag 10 november 2022 16:50 schreef mootie het volgende:
Gaan ze vragen om nog een keer de brief voor te lezen omdat ze zit te schijten. Ga dan niet zitten schijten!!!
Dat Jeff met bv. Jasper en Kim elke avond nu op kantoor stiekem aan de wijn of bier zitten.quote:Op donderdag 10 november 2022 16:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En wat willen ze zeggen dan?
Hij is soms een rarequote:Op donderdag 10 november 2022 16:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff snapt niet dat je wegloopt als er een belangrijke brief wordt voorgelezen. 'Om te gaan schijten!' zegt hij. En daarna moeten ze dan de informatie weer hebben die ze gemist hebben.
Ja ... hij heeft ook gelijk, ik snap ook niet waarom je wegloopt bij het begin van zo'n opdracht. Ik zou denk ik alleen andere woorden gebruikenquote:Op donderdag 10 november 2022 16:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij is soms een rare
Maar hij heeft hier wel gelijk
Beter 1 stream dan geen stream.quote:Op donderdag 10 november 2022 16:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. we hebben dus effectief 1 stream...
Nou ja, bij velen gaat de stoelgang niet zo gemakkelijk en als je dan eindelijk kan dan ga je natuurlijkquote:Op donderdag 10 november 2022 16:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij is soms een rare
Maar hij heeft hier wel gelijk
I jinxed it.quote:Op donderdag 10 november 2022 16:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beter 1 stream dan geen stream.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |