Dan zit er toch meer beweging daar met spelletjes doen, laat ze , ze zitten daar toch voor wat opvulling.quote:
Isaac legt ze gewoon weer ergens neer of ie lult al die slappe lullen er gewoon uit als het moetquote:Op donderdag 10 november 2022 16:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Welnee en voor het eerst ben ik het volkomen eens met Isaac
Nee dat zei ze niet.quote:
Esther dan?quote:Op donderdag 10 november 2022 16:23 schreef Kakadylo het volgende:
Als je naar Maddy kijkt dan vraag je je echt af hoe zij ooit manager kan zijn geweest
quote:Op donderdag 10 november 2022 16:22 schreef 5thencounter het volgende:
Wie gaat vannacht de 6-kleuren kots opruimen?
Een beetje knullige poging om leven in de Loods te houden zo, vroeg of laat moet het "grapje" verklaard worden, en dan mag de rest "los" met pestenquote:Op donderdag 10 november 2022 16:23 schreef spapaars het volgende:
Isaac is een loopjongetje van de Smulhoek.
Dan kan Isaac wel hebben.quote:Op donderdag 10 november 2022 16:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een beetje knullige poging om leven in de Loods te houden zo, vroeg of laat moet het "grapje" verklaard worden, en dan mag de rest "los" met pesten
quote:Op donderdag 10 november 2022 16:25 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac gaat hier gewoon mee wegkomen hoor. Onder het mom van grapje of goedbedoeld verhaal van "ik wil jullie uit je comfortzone trekken en kijk wat een toffe dag we hebben gehad" Blegh
@HappyCharly verwoordt het goed.quote:
En met al die logica hij heeft weer het gelijk aan zijn kant.quote:Op donderdag 10 november 2022 16:26 schreef Kakadylo het volgende:
'Michael Jordan heeft een kleinere foutmarge dan ik' aldus Erik
quote:Op donderdag 10 november 2022 16:28 schreef Seattle het volgende:
Ik vind dat het tijd is voor een wijntje 🍷.
Jeff loopt net naar het kantoor.quote:Op donderdag 10 november 2022 16:28 schreef Seattle het volgende:
Ik vind dat het tijd is voor een wijntje 🍷.
Jeff en ik hè, denken hetzelfdequote:Op donderdag 10 november 2022 16:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jeff loopt net naar het kantoor.
Jij krijgt cola.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |