Nee, ze ;leest Eriks advertentie voorquote:Op donderdag 10 november 2022 16:15 schreef HappyCharly het volgende:
Eunice ziet Erik als een studie-object.. dat hoor je aan haar vragen
Erik heeft geen haast om nu serieus te daten, hordes jonge meiden zullen zich melden zodra hij weer thuis zit.quote:Op donderdag 10 november 2022 16:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Erik is 47 voelt zich 33 valt op 25 maar oogt als 67
Welnee en voor het eerst ben ik het volkomen eens met Isaacquote:Op donderdag 10 november 2022 16:15 schreef Kakadylo het volgende:
Isaac heeft een probleem als dat uitkomt
wat is dat verstopte wert?quote:Op donderdag 10 november 2022 16:15 schreef Kakadylo het volgende:
Isaac heeft een probleem als het uitkomt![]()
Die weten dat vast wel te vinden ja!quote:Op donderdag 10 november 2022 16:12 schreef pingu66 het volgende:
Morgen zitten er muizen in de bakken
quote:Op donderdag 10 november 2022 16:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Koekje van eigen deeg..
[ afbeelding ]
Erik zei aan het begin van die dates dat hij ook wel weet dat het niet serieus is en dat hij het spel mee speelt.quote:Op donderdag 10 november 2022 16:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Erik heeft geen haast om nu serieus te daten, hordes jonge meiden zullen zich melden zodra hij weer thuis zit.
Althans, dat is wat Erik verwacht.
Echt welquote:Op donderdag 10 november 2022 16:17 schreef FreshFruit het volgende:
Die gaat echt niet.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 november 2022 16:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Koekje van eigen deeg..
[ afbeelding ]
En wat moeten ze dan doen?quote:Op donderdag 10 november 2022 16:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Welnee en voor het eerst ben ik het volkomen eens met Isaac
Hou op .. als ze nou weer blijft....quote:Op donderdag 10 november 2022 16:17 schreef FreshFruit het volgende:
Die gaat echt niet.
[ afbeelding ]
Voor mijn partquote:Op donderdag 10 november 2022 16:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
En wat moeten ze dan doen?
In hun stoeltjes zitten te wachten tot ze weer naar bed mogen?
Hoorde je wat ze net zei?quote:
Zeg alsjeblieft dat ze zei: Ik heb zo'n zin om morgen weer thuis te zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |