94, ze komt uit 94quote:Op donderdag 10 november 2022 13:26 schreef christmastsunami het volgende:
roos95, wil weten waar de wc is.
Het geeft je geen recht helaas. Ik heb er eentje van de pdsb (steun je gelijk de stichting). Maar in beide gevallen kan het niet overal.quote:Op donderdag 10 november 2022 13:24 schreef roos94 het volgende:
https://medischtoiletpasnederland.nl/
Ik ben benieuwd of plekken die geen openbaar toilet hebben je echt toelaten met zo'n pasje. Iemand ervaring?
Als ik alleen thuis zou zijn niet.quote:Op donderdag 10 november 2022 14:45 schreef herverwijderd het volgende:
Stel: iemand belt bij je aan en laat je die pas zien, hij of zij wil graag gebruik maken van je toilet.
Sta je het toe of niet?
Je bent een beter mens dan ik als het gaat om het ruimhartig openstellen van je toilet.quote:Op donderdag 10 november 2022 14:48 schreef roos94 het volgende:
[..]
Als ik alleen thuis zou zijn niet.
Als mijn man er is wel
Voor sommigen is het geen kwestie van willen, maar van moeten.quote:Op vrijdag 11 november 2022 08:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Voor zo ver je daarmee te koop zou willen lopen natuurlijk.
Je kan ook zo spoedig mogelijk toiletten opzoeken zonder daarmee te koop te lopen, ik spreek uit ervaring.quote:Op vrijdag 11 november 2022 17:07 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Voor sommigen is het geen kwestie van willen, maar van moeten.![]()
(Voor mij gelukkig niet)
Ik denk dat dit meer is voor als je naar het toilet moet en de onderneming vraagt een aankoop/bijdrage voor het toiletteren.quote:Op vrijdag 11 november 2022 17:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je kan ook zo spoedig mogelijk toiletten opzoeken zonder daarmee te koop te lopen, ik spreek uit ervaring.
Als het echt niet anders kan is incontinentiemateriaal wellicht ook een uitkomst voor sommige mensen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |