Dat is toch niet te eten.quote:Op donderdag 10 november 2022 09:00 schreef pingu66 het volgende:
GJ gebruikt weer de bakboter (margarine)voor op het brood brood. Dadelijk Janet of Wendy boos.
Go Wandaquote:Op donderdag 10 november 2022 09:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda gaat gesprek aanvragen !! Duopakketjes heeft ze niks aan en er wordt van HAAR geld rookwaar gekocht.
![]()
Zeg dat dan.Maar het gesprek keur ik goed.quote:Op donderdag 10 november 2022 09:03 schreef Verida het volgende:
[..]
tja, ze heeft wel gelijk, het geld wordt door de groep verdiend.
En zo is het!quote:Op donderdag 10 november 2022 09:06 schreef Harry het volgende:
Wanda: de ene helft krijgt wel shit, de andere helft krijgt geen shit.
Wat een zaadstengels zijn die gasten ook, de 1 kan geen ei koken de ander weet niet het verschil margarine/ bakboterquote:Op donderdag 10 november 2022 09:00 schreef pingu66 het volgende:
JW gebruikt weer de bakboter (margarine)voor op het brood brood. Dadelijk Janet of Wendy boos.
Ja ja, eindelijk!quote:Op donderdag 10 november 2022 09:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda gaat gesprek aanvragen !! Duopakketjes heeft ze niks aan en er wordt van HAAR geld rookwaar gekocht.
![]()
Haar benen zijn gewoon te lang!quote:Op donderdag 10 november 2022 09:08 schreef Harry het volgende:
Tsjonge, Kim K heeft een ultrakort groen jurkje (of hoe heet zoiets).
Je ziet kort daarna haar eigenaar ook kijken, van.....![]()
Hij gaat zich niet verantwoorden zegt hij keer op keer.quote:Op donderdag 10 november 2022 09:09 schreef pingu66 het volgende:
Benieuwd of Jeff ook zo reageert zoals tegen KimD.
Zal wel zeggen: "je hebt niet gekozen voor transparantie, mijn wil is wet,en die paketjes is de schuld van Ruben, tjonge jonge jonge, het lult en lult en lult maar"
Mirthe de geld .quote:Op donderdag 10 november 2022 09:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
In feite wel, het geld is van 31 man..
quote:Op donderdag 10 november 2022 09:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wat een zaadstengels zijn die gasten ook, de 1 kan geen ei koken de ander weet niet het verschil margarine/ bakboter
Haar eigenaarquote:Op donderdag 10 november 2022 09:08 schreef Harry het volgende:
Een Wendyquote:Op donderdag 10 november 2022 09:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Verschrikkelijk hé... je hoort ook zo vaak... die brood enz
GM ,het gaat een leuke dag worden.quote:Op donderdag 10 november 2022 09:12 schreef D. het volgende:
Spelletjes verstopt?
Wanda komt in actie?
Alicia’s 24 uur gaat in?
Actie!
Nee, nog niet volgens mij.quote:Op donderdag 10 november 2022 09:13 schreef Charmian het volgende:
hebben die oudjes eigenlijk al door dat de kaarten weg zijn?
Erik gaat WD40 bestellen.quote:Op donderdag 10 november 2022 09:14 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Weg boter om in te bakken ( eitjes) misschien is er nog olie.
Hoop wel dat zowel Wanda als Alicia ook doorzetten, dus eerst zien, dan gelovenquote:Op donderdag 10 november 2022 09:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
GM ,het gaat een leuke dag worden.
Nee,ik wacht rustig af nog.quote:Op donderdag 10 november 2022 09:16 schreef D. het volgende:
[..]
Hoop wel dat zowel Wanda als Alicia ook doorzetten, dus eerst zien, dan geloven
Over de kaarten is nog niemand begonnen?
Ik hou d'r van...quote:Op donderdag 10 november 2022 09:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
GM ,het gaat een leuke dag worden.
Sticker voor Wanda.quote:
Ik had daar echt nog nooit van gehoord.quote:
Lopen meer daar rond in zo'n hele lelijke broekje die op een rokje of jurkje moet lijken.quote:Op donderdag 10 november 2022 09:08 schreef Harry het volgende:
Die ei zegt Marciano nu.quote:Op donderdag 10 november 2022 09:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Verschrikkelijk hé... je hoort ook zo vaak... die brood enz
Is volgens mij hetzelfde als een plintenladdertje....quote:Op donderdag 10 november 2022 09:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had daar echt nog nooit van gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |