Zij is 21,hij 39.quote:
Was hij er niet, dan lag de focus gewoon op iemand anders.quote:Op donderdag 10 november 2022 02:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Moet ook wel lachen om de reacties hier op Jeff, allemaal boos, maar als hij er niet in zat, hadden we niets om naar te kijken. is op dit moment wel een beetje de hoofdpersoon van de loods
quote:Op donderdag 10 november 2022 02:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Klinkt naar een bekend nummer ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je wel het karakter voor hebben om zo'n rol te vervullen, zal geen spelen zeggen, maar zitten verder veel dooie dienders in, die mij niet zouden kunnen vermaken en er voor zouden zorgen dat ik zou blijven kijken (in deze groep bedoel ik dan)quote:Op donderdag 10 november 2022 02:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Was hij er niet, dan lag de focus gewoon op iemand anders.
Het werd zomer, van Rob de Nijsquote:Op donderdag 10 november 2022 02:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Klinkt naar een bekend nummer ...
Zie mn reactie ....,quote:Op donderdag 10 november 2022 02:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het werd zomer, van Rob de Nijs![]()
Wanda? Want die wil dat niet echt .... dus liever, maar wel veel commentaarquote:Op donderdag 10 november 2022 02:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Was hij er niet, dan lag de focus gewoon op iemand anders.
Het gaat er vooral om of het wederzijds is want daar gaat het geregeld al misquote:
Denk dat het origineel nog ergens anders ligt ... maar slaapstreamsquote:Op donderdag 10 november 2022 02:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
slechte versie, ik hou van het origineel
chufi in 40+ / Punk, disco, New Wave of? #51 Don't Speakquote:Op donderdag 10 november 2022 02:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het was nog even gezellig, maar als ik die slapende mensen zie, verlang ik ook naar mijn bedje en wil morgen zien wat de reacties zijn op de verdwenen kaarten en spelletjes. Sweet dreams!
kijk, die had ik ook geprobeerd te maken. Morgen weer een dag! Maar nu is er bewijsquote:
Komt goed.quote:Op donderdag 10 november 2022 03:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
kijk, die had ik ook geprobeerd te maken. Morgen weer een dag! Maar nu is er bewijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |