Eens.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:03 schreef HappyCharly het volgende:
Ik zou dat vervelend vinden, dat mijn vriend niet luistert en zo reageert als ik praat. Hoe cute ik Jeff en Kim ook vind als ze knuffelen..
Wonderlijk hoe lullig hij kan reageren... nota bene tegen zijn liefde..quote:Op woensdag 9 november 2022 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Ik weet niet of je het snapt" en meer van dat denigrerende gedrag, ik had allang opgestapt.
Ja, dit wordt annoying. Eerst waren ze de outcast en nu: tjaquote:Op woensdag 9 november 2022 22:06 schreef Vlinder1974 het volgende:
vond japy, jeff, wendy en kim bij het haart vuurtje 's avonds paar weken geleden leuker dan dat geouwehoer in dat kantoor elke keer over eten
Ik denk dat hun liefde hier veel groter gemaakt wordt dan het is.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wonderlijk hoe lullig hij kan reageren... nota bene tegen zijn liefde..
i know. Ik ben ook niet onverdeeld enthousiastquote:Op woensdag 9 november 2022 22:07 schreef Seattle het volgende:
[..]
Eens.
Maar dat is wel hoe hij is. De hele tijd al. En zij is toch verliefd op hem geworden zoals hij is. En ook andersom trouwens
Je kan wel verliefd zijn maar je karakter haal je er daar niet mee uitquote:Op woensdag 9 november 2022 22:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wonderlijk hoe lullig hij kan reageren... nota bene tegen zijn liefde..
Ik zie weinig zachte kant van Jeff.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
i know. Ik ben ook niet onverdeeld enthousiast![]()
Vind het gewoon fijn om ze lief met elkaar te zien, zachte kant van Jeff.
Ja dat hoor ik ook. Vind het ook niet echt netjes.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Ik weet niet of je het snapt" en meer van dat denigrerende gedrag, ik had allang opgestapt.
HET IS WARE LIEFDE, JA!!! Kusjes in de nek enzo!!!quote:Op woensdag 9 november 2022 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat hun liefde hier veel groter gemaakt wordt dan het is.
quote:Op woensdag 9 november 2022 22:09 schreef mootie het volgende:
[..]
HET IS WARE LIEFDE, JA!!! Kusjes in de nek enzo!!!![]()
Vanuit Jeffrey is het echt wel zeer serieus want dat is niet iemand die zich makkelijk openstelt op die manierquote:Op woensdag 9 november 2022 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat hun liefde hier veel groter gemaakt wordt dan het is.
Daarom was het ook zo leuk als die kant heel even te zien was.. Als ietsje tegenwicht voor zijn enorme lul-kant die we nu wel genoeg hebben gezien.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie weinig zachte kant van Jeff.
ja precies datquote:Op woensdag 9 november 2022 22:09 schreef HappyCharly het volgende:
Ik mis idd wel een beetje het gezellige kletsen en lachen en lol maken, ook tussen Kim en Jeff. Hij is nu vooral manager aan het spelen en zij breit..
Dan is hij er gewoon verdomd slecht in.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vanuit Jeffrey is het echt wel zeer serieus want dat is niet iemand die zich makkelijk openstelt op die manier
Tijdens die (ruzie)wandeling moest ik aan Holleeder denken zowel verbaal als qua loopgedrag een kopie met twee kantenquote:Op woensdag 9 november 2022 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie weinig zachte kant van Jeff.
Is er al, paar topics geledenquote:Op woensdag 9 november 2022 22:12 schreef Vlinder1974 het volgende:
kan iemand even een jeff bingokaart maken?
Open een bingotopicquote:Op woensdag 9 november 2022 22:12 schreef Vlinder1974 het volgende:
kan iemand even een jeff bingokaart maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |