Oh ik loop wat minuten achterquote:Op woensdag 9 november 2022 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
10 flessen toch? 1/3 pp zei Jappie net.
quote:
Ze luisteren er toch niet naar want Jeffrey weet alles zo goedquote:Op woensdag 9 november 2022 22:00 schreef HappyCharly het volgende:
Kim probeert het uitgavenpatroon iets te temperen
Ik hoorde straks ook al blondeer voor 7 damesquote:Op woensdag 9 november 2022 22:00 schreef engine het volgende:
Heeft Jeff wel rekening gehouden met al die mensen die langs gaan komen want als je iets wil mag je langskomen
Hij gaat overal tegenin.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze luisteren er toch niet naar want Jeffrey weet alles zo goed
Inderdaad, hij kapt alles af wat ze zegt.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:02 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff reageert best een beetje geirriteerd op al Kim haar ideeen, staat er niet echt voor open
Is besteldquote:Op woensdag 9 november 2022 22:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik hoorde straks ook al blondeer voor 7 dames
Wat dat betreft neemt hij haar totaal niet serieus. Maar eigenlijk niemand niet.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, hij kapt alles af wat ze zegt.
Ze blaat er maar doorheen, maar ze reageren gewoon nietquote:Op woensdag 9 november 2022 22:03 schreef engine het volgende:
[..]
Wat dat betreft neemt hij haar totaal niet serieus. Maar eigenlijk niemand niet.
Kim Jeff Jong-unquote:Op woensdag 9 november 2022 22:02 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff reageert best een beetje geirriteerd op al Kim haar ideeen, staat er niet echt voor open
Ergens is het wel begrijpelijk...die draaft door...vanmiddag wou ze gaan lasergamenquote:Op woensdag 9 november 2022 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze blaat er maar doorheen, maar ze reageren gewoon niet
Ja echt hèquote:Op woensdag 9 november 2022 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze blaat er maar doorheen, maar ze reageren gewoon niet
"Ik weet niet of je het snapt" en meer van dat denigrerende gedrag, ik had allang opgestapt.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ergens is het wel begrijpelijk...die draaft door...vanmiddag wou ze gaan lasergamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |