lang geleden? Pril koppie, schattigquote:Op woensdag 9 november 2022 21:47 schreef Vlinder1974 het volgende:
japie met kort haar en zonder baard
(en waarschijnlijk zonder kiespijn ook)
[ afbeelding ]
Omdat het niet gaat over die ene uitspraak. Jeff is constant bezig over ik..ik heb dit...ik heb dat. Ik ga het nu niet terug zoeken maar hij heeft al 1000 uitspraken gedaan waarin hij zichzelf boven de rest van de groep zet. Hij kijkt op ze neer.quote:Op woensdag 9 november 2022 21:47 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Waarom vind je dat arrogant?
Hij weet dat er praatjes komen, dat er achter zijn rug om wordt gepraat/geroddeld en volgens mij bedoelt hij dat er mee.
Wat heeft dat met arrogantie te maken?
Gewoon realistisch.
Niks meer niks minder.
Maar ik vat het dus anders op dan jij/jullie, prima.
Dit dus.quote:Op woensdag 9 november 2022 21:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Echt he...niks in de trant van: Jappie, jij kan dat. Nee, jij wint omdat IK het kan.
Je kan het ook strikt doen zoals Maddy en acht keer een burnout oplopen binnen de maandquote:Op woensdag 9 november 2022 21:49 schreef Verida het volgende:
Zo eerlijk is onze manager, alles voor de groep..
en "er is genoeg voor iedereen" maar geen openheid van zaken willen geven
en op je nest blijven liggen als het klootjesvolk aan tafel gaat en dan aan het eind van de dag fijn even met je selecte groepje een wijntje doen op je kantoor.
oh, en niet te vergeten natuurlijk wel voor alle rokers de nodige tabak inslaan van de huishoudpot .
Je kan toch niet anders dan bewondering hebben voor zo'n man
De kasten van Rupi puilden volgens hem uit maar die op zijn kantoor nu óókquote:Op woensdag 9 november 2022 21:55 schreef engine het volgende:
Jeff durft geen slokje te nemen want ze kunnen het misschien zien van de slaapkamer.
Maar hier is niks schimmigs bezig
10 flessen toch? 1/3 pp zei Jappie net.quote:Op woensdag 9 november 2022 21:57 schreef mootie het volgende:
20 flessen gluhwein voor de verjaardag van Jasper maaaar we doen alsof het een extraatje is.
20 en marshmallowsquote:Op woensdag 9 november 2022 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
10 flessen toch? 1/3 pp zei Jappie net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |