Op welke stream?quote:Op woensdag 9 november 2022 21:40 schreef engine het volgende:
Wie is die 3e persoon die erbij staat nu?
Kantoor...leek nog iemand bij te staan even maar misschien vergis ik me.quote:
Ben niet zo van die reallifeshows en heb enkel ooit DGK gekekenquote:Op woensdag 9 november 2022 21:40 schreef Seattle het volgende:
[..]
O zo. Waarom was je er niet vanaf het begin bij dan?
Je zit er nu wel lekker in toch?quote:Op woensdag 9 november 2022 21:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ben niet zo van die reallifeshows en heb enkel ooit DGK gekeken
Dionysos?quote:Op woensdag 9 november 2022 21:41 schreef engine het volgende:
[..]
Kantoor...leek nog iemand bij te staan even maar misschien vergis ik me.
en toch zit je hierquote:Op woensdag 9 november 2022 21:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ben niet zo van die reallifeshows en heb enkel ooit DGK gekeken
Sowieso altijd Isaac op de 1 of andere manier. En zo niet, dan tochquote:Op woensdag 9 november 2022 21:41 schreef engine het volgende:
[..]
Kantoor...leek nog iemand bij te staan even maar misschien vergis ik me.
Danku!quote:Op woensdag 9 november 2022 21:19 schreef Hoempah het volgende:
@:Aggie46
Topic van Zoë even aangevuld
hoogmoed komt voor de valquote:Op woensdag 9 november 2022 21:42 schreef engine het volgende:
Jeff weet zeker dat zowel Jappie als Isaac de volgende maand gaan winnen als ze zich verkiesbaar stellen "ze weten toch wel dat ik erachter zit".
De arrogantie van die man is echt vreselijk.
Het is tenenkrommend. Wat heeft die man een zelfbevestiging nodig.quote:Op woensdag 9 november 2022 21:42 schreef engine het volgende:
Jeff weet zeker dat zowel Jappie als Isaac de volgende maand gaan winnen als ze zich verkiesbaar stellen "ze weten toch wel dat ik erachter zit".
Hahaquote:Op woensdag 9 november 2022 21:43 schreef Seattle het volgende:
[..]
Sowieso altijd Isaac op de 1 of andere manier. En zo niet, dan toch
Een nieuw format en kijk trouw de Alleskunner dus waagde maar een pogingquote:
Deze maand is hij nog immuun, manager kan er niet uitgestuurd worden.quote:Op woensdag 9 november 2022 21:44 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
hoogmoed komt voor de val
zoiets?
kan er zomaar uitgeknikkerd worden mocht iemand een eliminatieopdracht winnen
Nou dat. Hoop het niet, zou het jammer vinden, maar dit is wel een klassiek geval lijkt hetquote:Op woensdag 9 november 2022 21:44 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
hoogmoed komt voor de val
zoiets?
kan er zomaar uitgeknikkerd worden mocht iemand een eliminatieopdracht winnen
zoe is wel slanker geworden in haar gezicht zeg nuquote:Op woensdag 9 november 2022 21:19 schreef Hoempah het volgende:
@:Aggie46
Topic van Zoë even aangevuld
Anonieme Alcoholisten (meeting)quote:Op woensdag 9 november 2022 21:45 schreef engine het volgende:
Nog drie wijntjes![]()
Fles zit nog redelijk vol. De manager is aan de tweede begonnen.
[ afbeelding ]
Waarom vind je dat arrogant?quote:Op woensdag 9 november 2022 21:42 schreef engine het volgende:
ach wat schattig is hij daarquote:Op woensdag 9 november 2022 21:47 schreef Vlinder1974 het volgende:
japie met kort haar en zonder baard
(en waarschijnlijk zonder kiespijn ook)
[ afbeelding ]
Echt he...niks in de trant van: Jappie, jij kan dat. Nee, jij wint omdat IK het kan.quote:Op woensdag 9 november 2022 21:42 schreef engine het volgende:
Cutequote:Op woensdag 9 november 2022 21:47 schreef Vlinder1974 het volgende:
japie met kort haar en zonder baard
(en waarschijnlijk zonder kiespijn ook)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |