abonnement Unibet Coolblue
  maandag 28 november 2022 @ 10:53:00 #26
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_206852557
Aquafresh, smaakt gewoon goed.
Al sinds ik kind was gebruik ik Aquafresh.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_206852578
Paradontax, met oude ('zoute') recept. Veel mensen gruwelen bij de smaak, maar als je er een paar keer mee gepoetst hebt is het juist heel fijn. Ze hebben echter wel een tijd geleden het recept aangepast, waardoor ik het ook vies ben gaan vinden. Gelukkig heb ik via internet nog een dozijn tubes met oude recept op kunnen duikelen en kan ik de komende maanden nog wel vooruit.

Daarna maar eens kijken welke ik dan ga gebruiken.
pi_206853239
:7

Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 28 november 2022 @ 14:20:11 #29
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_206854884
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 10:56 schreef itchycoo het volgende:
Paradontax, met oude ('zoute') recept. Veel mensen gruwelen bij de smaak, maar als je er een paar keer mee gepoetst hebt is het juist heel fijn. Ze hebben echter wel een tijd geleden het recept aangepast, waardoor ik het ook vies ben gaan vinden. Gelukkig heb ik via internet nog een dozijn tubes met oude recept op kunnen duikelen en kan ik de komende maanden nog wel vooruit.

Daarna maar eens kijken welke ik dan ga gebruiken.
Goed verhaal _O-
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_206865861
quote:
15s.gif Op maandag 28 november 2022 14:20 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
Goed verhaal _O-
:') bij die nieuwe duurde het aanzienlijk langer totdat ik het minder vies begon te vinden, dus toen maar de oude opgeduikeld
  Moderator dinsdag 29 november 2022 @ 12:59:24 #31
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_206865881
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 10:56 schreef itchycoo het volgende:
Paradontax, met oude ('zoute') recept. Veel mensen gruwelen bij de smaak, maar als je er een paar keer mee gepoetst hebt is het juist heel fijn. Ze hebben echter wel een tijd geleden het recept aangepast, waardoor ik het ook vies ben gaan vinden. Gelukkig heb ik via internet nog een dozijn tubes met oude recept op kunnen duikelen en kan ik de komende maanden nog wel vooruit.

Daarna maar eens kijken welke ik dan ga gebruiken.
Die nieuwe is inderdaad wat vager.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_206865928
Deze van de lidl, en dan altijd de blauwe

Ik geloof niet zo in de beloftes van merk tandpasta's. Is een beetje net als de onzinnigheid van dure dagcremés vind ik. Als er maar fluoride in zit en het een beetje goed smaakt. Ik heb nooit gaatjes dus het zal wel prima zijn.
Die houtskool shit die trending is de laatste jaren doe ik al helemaal niet omdat mij dat compleet funest lijkt voor je tanden.
Twiddel
pi_206865953
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 09:58 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Na een paar jaar poetsen met schuimige Sensodyne vind ik het soms toch heerlijk om (de 'vernieuwde') Parodontax te gebruiken, dan lijkt ie wel op vroeger :)
Maar je hebt helemaal gelijk, tis niet eens roze meer.
Dit is wat ik ook heb gedaan. Van Parodontax overgestapt naar Sensodyne. En nu ben ik sinds een tijdje weer terug bij Parodontax, omdat het verschil toch niet zo groot meer leek.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  dinsdag 29 november 2022 @ 19:38:00 #34
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206872308
Ik wil de oude Parodontax terug ;(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')