Kastanjes etenquote:Op zaterdag 12 november 2022 17:59 schreef greysbones het volgende:
2 Kastanjebomen in bestelling @:R-woud93
lekker beukennootjesquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:03 schreef Loveable het volgende:
[..]
Kastanjes eten
Ik at vroeg wel eens beukennootjes
Toen wel,nu weet ik niet of ik ze nog wel lekker vindquote:
ik lust ze nog steedsquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:07 schreef Loveable het volgende:
[..]
Toen wel,nu weet ik niet of ik ze nog wel lekker vind
Maar eens op zoek naar een beukenboomquote:
Nicequote:Op zaterdag 12 november 2022 17:59 schreef greysbones het volgende:
2 Kastanjebomen in bestelling @:R-woud93
F1, bier drinken en als het even kan nog ff neuken.quote:
F1 kijken jaquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
F1, bier drinken en als het even kan nog ff neuken.
Sla ik dan maar overquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik kijk nu die Duitse film. Man wat een geweld...
✔️ ik drink niet en ✔️quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
F1, bier drinken en als het even kan nog ff neuken.
Oh, ik had ergens verwacht dat je op z'n tijd wel een wijntje lust 's avonds. Bij het Netflixen bijvoorbeeld, relaxt onderuit op de bank zittend.quote:
greys is meer sherry en een sigaar.. of whiskeyquote:Op zaterdag 12 november 2022 19:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh, ik had ergens verwacht dat je op z'n tijd wel een wijntje lust 's avonds. Bij het Netflixen bijvoorbeeld, relaxt onderuit op de bank zittend.
Geen sigaar denk ik. Wel iets van sherry of een rose of een toffe wijn.quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
greys is meer sherry en een sigaar.. of whiskey
Nu lijk je op een andere modquote:
Ben je nu dan ook een man geworden?quote:
volgende week is het MrLoveablequote:Op zaterdag 12 november 2022 21:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ben je nu dan ook een man geworden?
Zonet ieder geval nog niet..quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ben je nu dan ook een man geworden?
Helemaal nietquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
volgende week is het MrLoveable
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |