Echt niet, ze denkt dat ze knapper is dan dat ze isquote:
Ik denk het wel en dat overcompenseert ze.quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit heeft echt 0,0 met onzekerheid te maken![]()
Omdat ze blij is met zijn nieuwsquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:35 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Waarom wrijft mirthe zo over de hand van isaac die zijn hand terug wil
Okayquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:36 schreef Poesjuh het volgende:
Het een sluit het ander niet uit. Haar gedrag is tekstbook
ow onzeker is ze welquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk het wel en dat overcompenseert ze.
Godver, ik klink als Babette nu
Als je haar te dichtbij laat komen dan moet je oppassen want die meid kan hele rare kronkels hebben en het is vooral Zoe FCquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:28 schreef Poesjuh het volgende:
Muhahah wanda vraagt zoey of ze echt denkt dat ze kans maakt bij jeff en die dag ooit komt?
Zoey zei ja je weet het nooit he, had kim en jeff ook niet samen gezien dus verwacht het onverwachtse
Zoey zei ik doe het dan wel veilig dan kan ze niet boos worden, verstond ik dat nou goed? Daarna ineens snel over nadir verder..
Jasper ziet er beter uit als hij kan drinken.quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze net wat teveel drinken en dat de rest er dan achter komt dat Jeff en Jasper drank op hebben.. nou dat wordt dan echt ruzie
Inderdaad maar haar denklevel is niet eens zo ver... zo sneu is het dusquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow onzeker is ze wel
maar met deze zaken is ze totaal niet realitisch
en als ze hierover onzeker zou zijn zou ze alles betwijfelen
Ik zeg op naar het volgende feestje met drank voor marcianoooquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:38 schreef ledn81 het volgende:
Kim K gaat volgende keer als Marciano zo doet als ie dronken is echt stoppen met hem.
Kim K vind ik echt de stomste tokkie daar in die hele loods. Bekeek haar insta en alleen maar Dubai foto's. Zo'n typje dat alleen maar met beeldvorming bezig is. En vd week grote drama's hele dag over een handdoek en later over Marciano. En nu is er niets meer aan de hand. Ik vind Wanda verschrikkelijk, maar Kim K zou nog eerder mijn stem krijgen
dat ben ik niet met je eensquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:39 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Inderdaad maar haar denklevel is niet eens zo ver... zo sneu is het dus
Iq weinig maar eq dus ook...
je gaat toch niet weg omdat ik er anders over denk'?quote:
Zeg dan eerlijk dat je vastzit in een loods, je schaamt en eraan wilt ontkennenquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:38 schreef ledn81 het volgende:
Kim K gaat volgende keer als Marciano zo doet als ie dronken is echt stoppen met hem.
Nacht niet beter maar wel veel blijer.. die drinkt heel graag. Hij kocht ook van zijn zakgeld drank en maar een beetje eten. Denk dat het een flinke drinker is buiten de loods.quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Jasper ziet er beter uit als hij kan drinken.
Afgewezen door Nadir, Ruben, Martin en Jeffrey maar wie weet wat er nog in het vat zitquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:30 schreef Ireth het volgende:
Zoë heeft gewoon last van chronische jeuk
Jeffrey gaat de hele maand wijn drinken en sigaretten roken en je kunt het hem amper kwalijk nemenquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:29 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Gaat hij de maand elke dag in zn eentje drinken toch niet.. belonen oke maar met drank...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |