ze krijgen spaghettiquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:29 schreef mario390 het volgende:
beantworte julie dit
hebben ze 0 diät dat ze nu vanavond
niks eten?
oepsquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het de eerste keer niet wordt beantwoord, wordt het de tweede en derde keer waarschijnlijk ook niet beantwoord.
werkt niet,wat geloof je hoezo ik vraagquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
kijk eens naar de stream Mario
dan zie je dat ze met de boodschappen bezig zijn
Die Zoey is volgens mij niet helemaal zuiver.quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:28 schreef Poesjuh het volgende:
Muhahah wanda vraagt zoey of ze echt denkt dat ze kans maakt bij jeff en die dag ooit komt?
Zoey zei ja je weet het nooit he, had kim en jeff ook niet samen gezien dus verwacht het onverwachtse
Zoey zei ik doe het dan wel veilig dan kan ze niet boos worden, verstond ik dat nou goed? Daarna ineens snel over nadir verder..
Geen idee, maar ik vind het best sneu dat ze de situatie zo verkeerd inschat.quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
iets te beschermd opgevoed door haar ouders
nadat ze erg gepest is ?
geen idee, vast welquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:29 schreef mario390 het volgende:
beantworte julie dit
hebben ze 0 diät dat ze nu vanavond
niks eten?
als je geen stream kijkt is dat toch ook niet handigquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
werkt niet,wat geloof je hoezo ik vraag
Klopt ruben kusjeeeeeeequote:Op dinsdag 8 november 2022 18:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Denk dat het Zoë iet zo veel uitmaakt als ze maar iemand heeft.. volgens mij heeft ze het ook al bij Ruben geprobeerd.. nou dan ben je echt desperate.
Je ik weet het, maar tochquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
ach welnee, ik ben er klaar mee om met dit soort types medelijden te hebben. eigenwijs tot en met.
Ik hoop echt dat ze net wat teveel drinken en dat de rest er dan achter komt dat Jeff en Jasper drank op hebben.. nou dat wordt dan echt ruziequote:Op dinsdag 8 november 2022 18:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Als je het goed doet, moet je je zelf ook belonen.... Niemand anders die het voor je doet namelijk.
[ afbeelding ]
Joh, dat afvallen van haar maakt het er wel minder erg van, maar als je ziet hoe die ogen in die kop staan, die is niet helemaal 100%...quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Die Zoey is volgens mij niet helemaal zuiver.
ik heb meer het ideequote:Op dinsdag 8 november 2022 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vind het best sneu dat ze de situatie zo verkeerd inschat.
als je haar vertelt hoe het wel zit dan boeit het haar nietquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vind het best sneu dat ze de situatie zo verkeerd inschat.
Dus nu creëert ze eigenlijk een zelfde situatie maar dan met Kim en Jef als tegenspelers?quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:31 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Klopt ruben kusjeeeeeee
Met djedi ernaast volgens mij
Meisje heeft issues onzekerheidquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus nu creëert ze eigenlijk een zelfde situatie maar dan met Kim en Jef als tegenspelers?
quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb meer het idee
dat ze haar zinnen ergens op zet en dan denkt het voor elkaar te krijgen
Dan is het toch net alsof ze een steekje mist?quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
als je haar vertelt hoe het wel zit dan boeit het haar niet
dit heeft echt 0,0 met onzekerheid te makenquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Dan is het toch net alsof ze een steekje mist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |