Ik heb ze wel zien rennen en kletsen maar dat heb ik niet gezienquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb het gesprek niet gehoord
maar verzint ze nu de helft?
Ze gaat alle mannen bij langsquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
net zoals bij Nadir
en later Martin
is nu Jeff de sjaak
Dat weet zequote:Op dinsdag 8 november 2022 18:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
en stiekem weet ze dat dondersgoed
Denk dat ze er geld voor vraagt....quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:21 schreef Charmian het volgende:
denkt zoe echt dat ze kans maakt bij sjeffie?
in 1 ding heeft Wanda en ook Rupie gelijkquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:25 schreef Poesjuh het volgende:
Slim om smetvrees ruppert om bijval te vragen wanda over niet schoon genoeg
Hoe doet hij dat toch?quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Als je het goed doet, moet je je zelf ook belonen.... Niemand anders die het voor je doet namelijk.
[ afbeelding ]
Is vrij makkelijk hoor met een eigen kantoor en de beschikking over de huishoudpotquote:
Ik vind dat eigenlijk wel zieligquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:27 schreef greysbones het volgende:
Zoe ze creeeren expres afstand nu
ehh ik zie heel wat anders
die meid is niet helemaal lekker hoor
die gelooft haar eigen verzinsels
Gaat hij de maand elke dag in zn eentje drinken toch niet.. belonen oke maar met drank...quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Als je het goed doet, moet je je zelf ook belonen.... Niemand anders die het voor je doet namelijk.
[ afbeelding ]
Daar komen op een gegeven moment echt wel kamervragen over.quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is vrij makkelijk hoor met een eigen kantoor en de beschikking over de huishoudpot
iets te beschermd opgevoed door haar oudersquote:
Is nog steeds dat kleine restje van gister? Haha not hij draaide gisteraaf een nieuwe fles open volgens mijquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat het Zoë iet zo veel uitmaakt als ze maar iemand heeft.. volgens mij heeft ze het ook al bij Ruben geprobeerd.. nou dan ben je echt desperate.quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
net zoals bij Nadir
en later Martin
is nu Jeff de sjaak
Als het de eerste keer niet wordt beantwoord, wordt het de tweede en derde keer waarschijnlijk ook niet beantwoord.quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:29 schreef mario390 het volgende:
beantworte julie dit
hebben ze 0 diät dat ze nu vanavond
niks eten?
ach welnee, ik ben er klaar mee om met dit soort types medelijden te hebben. eigenwijs tot en met.quote:
Mee eensquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
in 1 ding heeft Wanda en ook Rupie gelijk
als er schoon gemaakt moet worden
moet je dat gewoon met z'n allen doen
en niet lekker wegduiken zodat anderen het gaan doen
kijk eens naar de stream Marioquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:29 schreef mario390 het volgende:
beantworte julie dit
hebben ze 0 diät dat ze nu vanavond
niks eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |