laat ze het lekker zelf doen, de harde werkerquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:12 schreef puzziepie het volgende:
Wanda wil dat Zoe de personen haalt die amper wat hebben gedaan en dat bespreken
Mimiemie achterbaksquote:
Die heeft idd haske hard gewerkt vandaagquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
laat ze het lekker zelf doen, de harde werker
Jeffrey is op dat vlak helemaal niet geīnteresseerd in Zoe zoals ook Wendy dat niet was in Berendquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh ik wilde dit net tikken, dat het mij op viel dat zoe heel de dag in de buurt van kim d is en dit volgens mij alleen maar doet zodat ze meer weet hoe het tussen kim d en jeff gaat zodat zoe haar slag kan slaan zodra het fout gaat en dan jeff kan gaan troosten of zo, dus zoe doet heel nep en vals vind ik nu.
en stiekem weet ze dat dondersgoedquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeffrey is op dat vlak helemaal niet geīnteresseerd in Zoe zoals ook Wendy dat niet was in Berend
Nu noem je ook twee gesprekspartners zegquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:53 schreef puzziepie het volgende:
Dat gezever trek ik niet.
Marciano en Leila waren amper te verstaan
Er zijn maar twee streamsquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nu noem je ook twee gesprekspartners zeg
ik heb het gesprek niet gehoordquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:21 schreef Poesjuh het volgende:
Zoey vroeg netjes aan maddy wat ze precies gedaan hebben aan taken. En of maddy zag dat iemand de plinten afnam ennof iemand de kasten vd kant af trok?
Nee
Eusj zoey vertelt:
Kim d zei jeff is niet geclaimd hoor dus je mag doen wat je wil met jeff we hebben niks.
Zoey: ja als t feest is dan probeer ik t wel ala k de kans krijg
Zoey ja nu kan ze niet boos worden
Jaaaaquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:21 schreef Charmian het volgende:
denkt zoe echt dat ze kans maakt bij sjeffie?
net zoals bij Nadirquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:21 schreef Charmian het volgende:
denkt zoe echt dat ze kans maakt bij sjeffie?
quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:18 schreef mario390 het volgende:
hebben ze 0 diät dat ze nu vanavond
niks eten?
Daar zou je je nog weleens in kunnen vergissenquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
en stiekem weet ze dat dondersgoed
Geen idee, klonk wel oprecht.quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb het gesprek niet gehoord
maar verzint ze nu de helft?
Die heeft idd echt n bord voor dr kopquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Daar zou je je nog weleens in kunnen vergissen
Ja de regiequote:Op dinsdag 8 november 2022 18:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Je hoort Bern net zeggen dat er ruzie was bij het toilet vannacht om half 2, maar niet wie er ruzie hadden. Iemand iets gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |