Oeh ik wilde dit net tikken, dat het mij op viel dat zoe heel de dag in de buurt van kim d is en dit volgens mij alleen maar doet zodat ze meer weet hoe het tussen kim d en jeff gaat zodat zoe haar slag kan slaan zodra het fout gaat en dan jeff kan gaan troosten of zo, dus zoe doet heel nep en vals vind ik nu.quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:46 schreef Kakadylo het volgende:
KimD steekt echt veel tijd in Zoe en andersom maar Jeffrey willen inpikken
Ik denk dat ze dat echt wel doorheeft , daarom betrekt Jeff haar ook bij taken. Kim mag dan wel een Tokkie zijn maar ze is niet helemaal achterlijk..quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:49 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en ik denk ook dat kim d geen idee heeft wat zoe nu eigenlijk doet en waarschijnlijk denkt, oh leuk eindelijk een vrouwelijk maatje.
Die haar dus denk ik keihard gaat naaien als de tijd rijp is.
Dat is wel handig daar met veel mensen om je heen, kun je iedere keer je verhaal doen tegen een ander zonder dat het vervelend wordt voor mensen, behalve voor ons streamers, voor ons wordt het zeiken dan.quote:
Ja dat zou natuurlijk ook kunnen en hoop ik dan maar voor kim d, dat ze het wel door heeft.quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat echt wel doorheeft , daarom betrekt Jeff haar ook bij taken. Kim mag dan wel een Tokkie zijn maar ze is niet helemaal achterlijk..
Liegen is een groot woord maar Martin heeft ook wel een keer gekekenquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:54 schreef Ace90ace het volgende:
Mirthe liegt dat Martin niet naar het schilderij heeft gekeken. Ze stond er gisteren nota bene samen met Martin naar aan het kijken. Het schilderij viel toen ook bijna.
quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is wel handig daar met veel mensen om je heen, kun je iedere keer je verhaal doen tegen een ander zonder dat het vervelend wordt voor mensen, behalve voor ons streamers, voor ons wordt het zeiken dan.
Ik weet niet wat Zoë denkt maar die maakt echt geen schijn van kans bij Jeff.quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat zou natuurlijk ook kunnen en hoop ik dan maar voor kim d, dat ze het wel door heeft.
Het viel me iig erg op vandaag dat zoe heel de tijd bij haar is.
Zoe is geen gevaar , zij is zo doorzichtig als watquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat zou natuurlijk ook kunnen en hoop ik dan maar voor kim d, dat ze het wel door heeft.
Het viel me iig erg op vandaag dat zoe heel de tijd bij haar is.
Ik denk dat zoe wel denkt dat ze nog een kans maakt, wij weten beter.quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Zoë denkt maar die maakt echt geen schijn van kans bij Jeff.
Klopt want zelfs ik heb haar gedrag goed door dit keerquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zoe is geen gevaar , zij is zo doorzichtig als wat
Dat denk ik niet, maar ze wil wel graag alles weten wat er tussen hun speeltquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat zoe wel denkt dat ze nog een kans maakt, wij weten beter.
Niet alleen jij , de halve loodsquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt want zelfs ik heb haar gedrag goed door dit keerNou inderdaad maar hopen dat de andere het ook zien.
Die beslissing laten ze echt niet over aan een bewoner, reken maar als de febo bepaalde mensen niet kwijt wil, dan gaan ze niet.quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Had van mij eruit gemogen ipv Jerrold
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |