abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206603635
Als je uit eten gaat, een hotel boekt, een museum, kerk of andere bezienswaardige plekken bezoekt, of in 1 of meerdere winkels gaat shoppen, laat je je bezoek aan zulke plaatsen dan mede beinvloeden door sites als Tripadvisor, Trustpilot, Sluurpy e.d.? Of schrijf je zelf wel eens een review op zulke sites?

Het lijkt me ook voor eigenaren zeer interessant om te weten hoe hun klanten het bezoek daar hebben ervaren, o.a. om daarvan te leren wat er niet goed is/gaat en wat beter kan, of juist wat wel goed is en wat ze niet hoeven te veranderen, maar ook voor jezelf, omdat het lezen van reviews van anderen van invloied kan zijn om de juiste keuze te maken.
Of kijk je vooraf eigenlijk nooit op zo'n site en ga je gewoon op de bonnefooi naar zulke plekken, en zie je wel of het wat is als je er eenmaal bent?
Een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt. Dus denk niet in problemen maar in oplossingen en uitdagingen. Just find a way to fix it!
pi_206603663
Ik gebruik alleen Michelin Guides.
In het donkere bos
  Manager PR/Moderator dinsdag 8 november 2022 @ 17:54:00 #3
269689 crew  Viv
pi_206604284
Voor hotels lees ik de reviews op booking.com, en van bezienswaardigheden op Tripadvisor. Restaurants en fysieke winkels lees ik geen reviews over, dat zie ik ter plekke allemaal wel. Voor een webshop check ik Trustpilot als ik ze nog niet ken, om te zien of ze betrouwbaar zijn.

Oh, en ik schrijf bijna nooit reviews. :7

En jij @Forumtijger ? :)
pi_206605826
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_206606926
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 november 2022 16:43 schreef Zaklamplicht het volgende:
Ik gebruik alleen Michelin Guides.
Vroeger wel eens tripadvisor, maar dat slaat tegenwoordig echt nergens meer op. Ik heb geen idee wat daar gebeurd is, maar tegenwoordig heb je er niks meer aan. In ieder geval niet om restaurants te vinden. Kijk bijv. eens wat nu - volgens tripadvisor - het beste restaurant van Parijs is. Dat is een pizzeria. Op plek twee staat een hamburgerrestaurant. Dus het aller-, allerbeste dat je volgens tripavisor in Parijs kunt gaan eten zijn pizza's en hamburgers. Serieus... :')

Dus om restaurants te vinden kijk ik inderdaad liever in de Michelingids (of Gault Millau). Het kan nog wel eens interessant zijn om op tripadvisor reviews te lezen van restaurants die je elders toch al gevonden had.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2022 20:22:59 ]
  Spellchecker dinsdag 8 november 2022 @ 22:00:19 #6
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206608480
Ik gebruik alleen maar google eigenlijk.

Ik schrijf een review alleen als het heel goed is of heel slecht.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_206609834
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 22:00 schreef maily het volgende:

[..]
Ach ach, die Balthasar Boma ook _O- _O- _O-
_O-
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')