dat hij niet wil vertellen wat er in de kas zit vind ik ook erg kwalijk. Daarmee werk je gesjoemel in de hand .quote:
Klopt, dat is ook niet okay en postte ik ook. Maar dit doet hij goedquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
dat hij niet wil vertellen wat er in de kas zit vind ik ook erg kwalijk. Daarmee werk je gesjoemel in de hand .
Niet okay
Hij (en anderen) moet Isaac terug betalen maar dat gaat niet lukken zonder zakgeld...of toch wel?quote:
‘Van alles’?quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:51 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Van alles of kijk jij geen streams.
Ja, veel te makkelijke opdracht helaas .... Jeff wordt weer gematst ...quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:51 schreef spapaars het volgende:
Weer een uitdaging van een uur die ze doen in 5 minuten
Hij doet het verder ook goed, maar ten eerste ga je mensen die netjes vragen wat er in de kas zit (wat een hele normale vraag is) Compleet afzeiken met een paar man.quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:51 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Klopt, dat is ook niet okay en postte ik ook. Maar dit doet hij goed
nog evenquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:53 schreef Cargamelk het volgende:
Is echt weer zo'n onnozele opdracht .. heb het eigenlijk wel gehad met die loods
Ik heb het vermoeden dat dit bedoeld was voor één persoon. Het is veel te makkelijk voor 31 mensen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:51 schreef spapaars het volgende:
Weer een uitdaging van een uur die ze doen in 5 minuten
achteraf makkelijk lullen als je de opdracht weetquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:54 schreef Kakadylo het volgende:
Zo had je iedereen een taak kunnen geven want genoeg mensen voor een dergelijk schilderij
Opper oempa loempaquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:53 schreef Vlinder1974 het volgende:
Laten we deze man ook eens een plekje geven in de cos![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |