ja die heeft er gisteren een poos na gekekenquote:
Jammer jaquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:45 schreef freaky40 het volgende:
Moeilijk in beeld te brengen met iedereen er voor.
Ik doelde op zijn tot de orde roepen en de lijnen rustig en verstandig uitzetten voor ze begonnenquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:44 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Nee hij heeft dat ding niet eens vluchtig bekeken.
Vind het wel leuk voor Jeff. Gouden tijden breken aan lijkt hetquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:45 schreef engine het volgende:
Ik baal nu al dat ze weer flink gaan verdienen
en degene die er echt mee bezig zijn geweest dit te laten doenquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:45 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ik doelde op zijn tot de orde roepen en de lijnen rustig en verstandig uitzetten voor ze begonnen
quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi zou zijn, als er maar negen afwijkingen zijn ....
Jeff heeft er in ieder geval niets aan bijgedragen dus het ligt bij alle individuenquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:44 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Nee hij heeft dat ding niet eens vluchtig bekeken.
Juist, hij verdwijnt nu zelf ook redelijk naar de achtergrond omdat hij zich beseft dat hij niet het meeste weet. Dat vind ik nicequote:Op dinsdag 8 november 2022 12:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
en degene die er echt mee bezig zijn geweest dit te laten doen
Tuurlijk en zo gaat hij weer met de eer strijken van een ander zijn/haar werk.quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:45 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ik doelde op zijn tot de orde roepen en de lijnen rustig en verstandig uitzetten voor ze begonnen
Ja dat doen alle goede managers en dat bedoel ik niet eens sarcastischquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:47 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Tuurlijk en zo gaat hij weer met de eer strijken van een ander zijn/haar werk.
Sjoemel managerquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:48 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja dat doen alle goede managers en dat bedoel ik niet eens sarcastisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |