En minder te winnen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:18 schreef 5thencounter het volgende:
En weer een mond minder te voeden..
Zeker, ik vond Nadir een interessant persoon, deed me altijd een beetje denken aan Jessie uit Utopia in zijn doen en laten. Ik denk dat er een politiek correct zooitje over zal blijven o.l.v. Febo Isaac die alles al weet...quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:18 schreef Kakadylo het volgende:
Nadir gaf vermakelijke tv en zorgde voor frictie binnen de groep maar alleszeggend dat ze al overgaan tot de dagelijkse gang
En dit komt goed uit...want varkensvlees is wel een zege daar..wordt steeds makkelijker om boodschappen te doen, nu nog die veggie weg...quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:18 schreef 5thencounter het volgende:
En weer een mond minder te voeden..
Boehoehoequote:Op dinsdag 8 november 2022 12:20 schreef Sociologica het volgende:
Mirthe dacht dat ze de stem van Nadir hoorde
Ze kunnen niet geloven dat ie echt is gegaan haha
Dat zou wat worden de laatste maand met een paar over, nix te verdienen danquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
En minder te winnen.
Dus blijft alles zoals het is.
Wie is die veggie nu weer?quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:20 schreef Silves het volgende:
[..]
En dit komt goed uit...want varkensvlees is wel een zege daar..wordt steeds makkelijker om boodschappen te doen, nu nog die veggie weg...
Vermaken wil niet zeggen dat ik het goedkeur hequote:Op dinsdag 8 november 2022 12:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb me niet vermaakt door Nadir
Door te jatten van zijn medebewoners... dat vind jij vermakelijk?..quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:18 schreef Kakadylo het volgende:
Nadir leverde vermakelijke tv op en zorgde voor frictie maar dus alleszeggend dat ze al overgaan tot de dagelijkse gang
Zie m'n vorige postquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Door te jatten van zijn medebewoners... dat vind jij vermakelijk?..
Gaan ze opnieuw indelen?quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:24 schreef Kakadylo het volgende:
Bij het opnieuw indelen van de kamers zouden ze loodjes moeten trekken maar ja ze zullen de bewoners wel willen pleasen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |