quote:heb ik al gezegd dat over 2 dagen ik de bonusdisc officieel koop (alhoewel ik wel tot windwaker release moet wachten tot het naar me toe wordt geshipped)
Op maandag 10 februari 2003 16:20 schreef Khadgar het volgende:
hmm, had ik al gezegd dat ik dit spel, en de bonusdisc wil hebben?hmm, onderhand wel de 30e keer ofzo
quote:Roy, ik heb je vragen samengevat en doorgestuurd naar mijn contactpersoon bij Nintendo Benelux, dus misschien krijg je van 2 kanten antwoord! Je hoort van mij!
Op maandag 10 februari 2003 18:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn brief:
[..]
quote:
Dat Xbox Live stelt niet veel voor, niet zoveel als iedereen denkt, vind ik maar omdat Microsoft er veel reclame over maakt en alles al bekend heeft gemaakt is iedereen laaiend enthousiast!
quote:Dat hoop ik niet. Niet elk spel is bedoeld voor online. Metroid is daar dus meteen het eerste voorbeeld van. MP2 mag naar mijn mening niet online. Tis een adventure wat je alleen moet beleven !
Op dinsdag 11 februari 2003 08:41 schreef flappiewappie het volgende:
idd, dat doen ze wel, ik denk dat elke toekomstige titel van nintendo wel online mogelijkheid krijgt(MP2
)
1) Zit bij de Nederlandse versie van Zelda: The Windwaker dezelfde
bonusdisc als in Japan en de VS (dus met Ocarina of Time en
Masterquest)?
Antw: Hier is helaas nog niet over bekend.
2) Is er al meer informatie over het online gaan van de Cube? We
weten dat Phantasy Star Online tegelijk met de modems uitkomt. Maar er
is verder niets bekend van abonnementskosten en dergelijke zaken.
Antw: De adapters komer inderdaad met de game uit op 7 maart. Ik kan je nog niets vertellen over het werkelijke online gaan. Er wordt op dit moment naar gekeken en wij hopen z.s.m. alle relevante informatie te ontvangen.
3) Komen er meer acties met de VIP sterren, zoals de actie met de
Wavebird
Antw: Er zullen waarschijnlijk nog meer acties volgens. Er was veel interesse voor deze actie.
4) Komt de GBA player uit in Europa en is het mogelijk hiermee
online te gaan? Zo zou het mogelijk zijn om bijvoorbeeld Advance Wars
online te spelen!
Antw: De Game Boy Player zal ook in Europa uitkomen. Of je hier ook online mee kunt spelen in nog niet bekend. Dat is uiteraard ook afhankkleijk van de software die wordt ontwikkeld voor het online gamen.
5) Welke games worden als budget titel ge-re-released?
Antw: Ik neem aan dat je de Player s Choice serie bedoelt. Hier heb je als het goed is ook een persbericht over ontvangen. De titels zijn: Super Smash Bros. Melee, Luigi s Mansion en Pikmin.
Bij voorbaat dank voor alle moeite,
Antw: Graag gedaan!
quote:In en in triest als je 2 weken voordat je console online gaat gewoon nog niks kan vertellen !
Op dinsdag 11 februari 2003 11:22 schreef Khadgar het volgende:
Zo, snel antwoord van ze:1) Zit bij de Nederlandse versie van Zelda: The Windwaker dezelfde
bonusdisc als in Japan en de VS (dus met Ocarina of Time en
Masterquest)?
Antw: Hier is helaas nog niet over bekend.2) Is er al meer informatie over het online gaan van de Cube? We
Antw: De adapters komer inderdaad met de game uit op 7 maart. Ik kan je nog niets vertellen over het werkelijke online gaan. Er wordt op dit moment naar gekeken en wij hopen z.s.m. alle relevante informatie te ontvangen.3) Komen er meer acties met de VIP sterren, zoals de actie met de
Wavebird
Antw: Er zullen waarschijnlijk nog meer acties volgens. Er was veel interesse voor deze actie.4) Komt de GBA player uit in Europa en is het mogelijk hiermee
online te gaan? Zo zou het mogelijk zijn om bijvoorbeeld Advance Wars
online te spelen!
Antw: De Game Boy Player zal ook in Europa uitkomen. Of je hier ook online mee kunt spelen in nog niet bekend. Dat is uiteraard ook afhankkleijk van de software die wordt ontwikkeld voor het online gamen.5) Welke games worden als budget titel ge-re-released?
Antw: Ik neem aan dat je de Player s Choice serie bedoelt. Hier heb je als het goed is ook een persbericht over ontvangen. De titels zijn: Super Smash Bros. Melee, Luigi s Mansion en Pikmin.Bij voorbaat dank voor alle moeite,
Antw: Graag gedaan!
quote:dat is zeker waar
Op dinsdag 11 februari 2003 09:00 schreef Chocobo het volgende:[..]
Dat hoop ik niet. Niet elk spel is bedoeld voor online. Metroid is daar dus meteen het eerste voorbeeld van. MP2 mag naar mijn mening niet online. Tis een adventure wat je alleen moet beleven !
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 11:27 schreef G1Ace het volgende:[..]
want je hebt het essentie van het spel eruit gehaald
quote:Klopt 200% Als ze het zouden doen omdat het tegenwoordig ''in'' is om in een spel multiplayer te gooien en dan zou er dus meer van verkocht zou worden. Maar ik denk dat Nintendo daar wel een stokje voor zal steken.
Op dinsdag 11 februari 2003 11:27 schreef G1Ace het volgende:[..]
dat is zeker waar
als ze metroid online gooien, konden ze net zo goed ook multi player erin gooien
er is dan helemaal niks aan het spel meer, want je hebt het essentie van het spel eruit gehaald
quote:Jep, bijzonder triest ja.
Op dinsdag 11 februari 2003 11:27 schreef Chocobo het volgende:[..]
In en in triest als je 2 weken voordat je console online gaat gewoon nog niks kan vertellen !
quote:Daar ga ik niet vanuit !
Op dinsdag 11 februari 2003 13:24 schreef ZineGeneZidane het volgende:
Denk Je Dat Een NTSC GC Ook Online Kan In Nederland Via Breedband?
quote:De communicatielaag zal dezelfde zijn me dunkt.
Op dinsdag 11 februari 2003 14:09 schreef Chocobo het volgende:
Daar ga ik niet vanuit !
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 14:10 schreef speknek het volgende:[..]
De communicatielaag zal dezelfde zijn me dunkt.
Als De Nederlandse Providers Dat Nu Ook Zouden Ondesteunen Zouden We Zo Online Kunnen SoCommen Met De Ps2..
Als Dat Ook Zo Gaat Voor GC,
Zou Het Misschien Wel Mogelijk Zijn...
quote:Is de software zo anders dan? De projectie van het beeld, door een andere tv instelling, zal verschillen. Maar dat heeft niets met de communicatie te maken. En anders is de GC gewoon slecht in elkaar gezet.
Op dinsdag 11 februari 2003 14:21 schreef Chocobo het volgende:Ja hehe ,........ tcp/ip bedoel je ? Denk eerder dat het een softwareprobleem word.
quote:De plannen voor de PS2 en Gamecube zijn mij nog niet bekend, maar ik weet in ieder geval dat een US Dreamcast hier toendertijd niet werkte.
Op dinsdag 11 februari 2003 14:24 schreef ZineGeneZidane het volgende:
Bij De Ps2 Hoef Je Ook Alleen Een Netwerk Adapter Te Kopen Je, Breedband Lijntje Erin Pluggen En Provider Setting Registeren, Makkie...Als De Nederlandse Providers Dat Nu Ook Zouden Ondesteunen Zouden We Zo Online Kunnen SoCommen Met De Ps2..
Als Dat Ook Zo Gaat Voor GC,
Zou Het Misschien Wel Mogelijk Zijn...
Dude,..wat de fuck is er met je capslock aan de hand
quote:Ik weet het niet vriend. Ik gis ook maar wat. Tis slecht en slecht en slecht dat we nog niks weten over de Cube's online plannen. Ik bedoel...... over 2 weken moet het eerste online spel uitkomen !
Op dinsdag 11 februari 2003 14:27 schreef speknek het volgende:[..]
Is de software zo anders dan? De projectie van het beeld, door een andere tv instelling, zal verschillen. Maar dat heeft niets met de communicatie te maken. En anders is de GC gewoon slecht in elkaar gezet.
quote:Je krijgt dus wel de modem erbij, maar ze weten nog niet zeker of je er dan ook mee online kunt? Lekker is dat
Op dinsdag 11 februari 2003 11:22 schreef Khadgar het volgende:
Zo, snel antwoord van ze:2) Is er al meer informatie over het online gaan van de Cube? We
Antw: De adapters komer inderdaad met de game uit op 7 maart. Ik kan je nog niets vertellen over het werkelijke online gaan. Er wordt op dit moment naar gekeken en wij hopen z.s.m. alle relevante informatie te ontvangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |